https://wiki.proz.com/kudoz/english-to-albanian/engineering-general/3334565-compressive-stress.html

compressive stress

Albanian translation: forca e ngjeshjes

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compressive stress
Albanian translation:forca e ngjeshjes
Entered by: KarolinaDargiel

15:48 Jul 2, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: compressive stress
linku: http://en.wikipedia.org/wiki/Compressive_stress
Ju falënderoj për çdo këshillë përsa i përket kësaj fjale
KarolinaDargiel
Poland
forca e ngjeshjes
Explanation:
Ky përkthim jepet nga P.Qesku, por e gjeta dhe në dokumentet e Drejtorisë së Përgjithshme të Akreditimit (shiko lidhjet e mëposhtme).

Shpresoj të të ndihmojë.
Selected response from:

Juliana Cullafiq
Albania
Grading comment
Faleminderit shumë :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2forca e ngjeshjes
Juliana Cullafiq
5 +1tension në shtypje/forcë shtypëse ose ngjeshëse
Fabiana Papastefani-Pezzoni


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tension në shtypje/forcë shtypëse ose ngjeshëse


Explanation:
Pak kontekst Inukelm ju lutem. Nëse nuk ke asnjë fjali por titull mund edhe të na e thoni, duke iu përmbajtur edhe rregullave të Kudoz, që thotë që duhet të jepni pak më shumë kontekst nga fraza. Lidhjet që na jepni janë gjithashtu shumë të vlefshme, mirëpo si përkthye teknik që jeni, me sa po vë re nga përkthimi që po bëni, duhet ta dini që një term mund të marrë përkthime të ndryshme sipas vendit, përdorimit të pjesës ose të termit.

Ju falemnderit dhe shpresoj t'ju vijë në ndihmë.

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Faleminderit për ndihmën, Fabiana :) Përshëndetje


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva T
29 days
  -> Falemnderit, Eva

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
forca e ngjeshjes


Explanation:
Ky përkthim jepet nga P.Qesku, por e gjeta dhe në dokumentet e Drejtorisë së Përgjithshme të Akreditimit (shiko lidhjet e mëposhtme).

Shpresoj të të ndihmojë.

Example sentence(s):
  • Percaktimi i forces se ngjeshjes
  • Në shembullin e konsideruar , fusha e aplikimit ( fusha e matjes së forces se ngjeshjes) është; 0.5 ÷ 5000 kN.

    Reference: http://www.albanianaccreditation.gov.al/Doc/lista_e_analizav...
    Reference: http://www.albanianaccreditation.gov.al/Doc/Informacione/Inf...
Juliana Cullafiq
Albania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Faleminderit shumë :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
9 hrs
  -> Faleminderit Sherefedin :))

agree  Klementina Shahini
1 day 6 hrs
  -> Faleminderit Klemi :))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: