PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

socket

Albanian translation: fole

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:socket
Albanian translation:fole
Entered by: Αlban SHPΑTΑ

12:25 Jun 10, 2008
English to Albanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: socket
Bëhet fjalë për socket-et që ndodhen në pjesën e pasme të procesorit të kompjuterit për të lidhur p.sh printerin, ekranin etj. Cili është termi i përshtatshëm në shqip?
Ju faleminderit paraprakisht për ndihmën,
Juliana
Juliana Cullafiq
Albania
prizë
Explanation:
Ky term perdoret per te gjitha llojet e 'sockets'.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-06-10 12:34:26 GMT)
--------------------------------------------------

prizë / fole

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-06-10 12:48:42 GMT)
--------------------------------------------------

Juliana, them se fole duhet ta kuptoje kushdo, pavaresisht nga analfabetizmi :)
Une per vete e kam degjuar te perdorur disa here.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-06-15 07:49:38 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Faleminderit Juliana
Selected response from:

Αlban SHPΑTΑ
United States
Grading comment
Faleminderit i Translate.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1prizë
Αlban SHPΑTΑ
4prizë
Elvana Moore


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prizë


Explanation:
Mund të duket si një përgjigje e thjeshtë në pamje të parë. Variante të tjera të ofruara nga fjalorët teknikë janë: bashkues, xhuntë, fole. E

Elvana Moore
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
prizë


Explanation:
Ky term perdoret per te gjitha llojet e 'sockets'.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-06-10 12:34:26 GMT)
--------------------------------------------------

prizë / fole

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-06-10 12:48:42 GMT)
--------------------------------------------------

Juliana, them se fole duhet ta kuptoje kushdo, pavaresisht nga analfabetizmi :)
Une per vete e kam degjuar te perdorur disa here.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-06-15 07:49:38 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Faleminderit Juliana

Αlban SHPΑTΑ
United States
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
Grading comment
Faleminderit i Translate.
Notes to answerer
Asker: Pershendetje i Translate. "Prizë" nuk më duket e përshtatshme në këtë kontekst, ndërsa "fole" po. Këtë fjalë po mendoja të përdorja, por kam frikë se ndoshta nuk kuptohet nga përdoruesit.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Beqo: per fat te keq, ne shqip perdoret fjala "prize" si per "socket" ashtu edhe per "plug". "Fole" perdoret ne kuptimin e nje vendi ku mund te fshihesh ose strehohesh.
1 hr

disagree  laurenti: Në asnjë menyrë prizë; Fole është termi që i afrohet më tepër orgjinalit kur kemi të bëjmë me hardware: një pllakëz plastike në skedën mëmë që përmban kontaktet elektrike për shkëmbimin e të dhënave midis proçesorit dhe vetë motherboard.
2 hrs

disagree  Eva T: Në asnjë mënyrë nuk është prizë. Pajtohem me komentin e Laurentit. Është një pyetje kaq e thjeshtë, por nuk duhet të përkthet fjalë për fjalë, por në varësi të kontekstit të dhënë. Best, Eva
60 days
  -> Thanks. Dy minuta me vone e kam shtuar edhe FOLE tek ADD A NOTE. Best!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search