Dormancy

Albanian translation: fjetje

12:01 Jan 11, 2012
English to Albanian translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: Dormancy
Per bime jo per kafshe
Blerina
Macedonia (FYROM)
Albanian translation:fjetje
Explanation:
Në fjalorin 4-gjuhësh të bujqësisë përdoret termi "i fjetur" për termin latin "dormiens" (anglisht "dormant").

Për përdorimin shiko në fund të dokumentit në:

http://www.scribd.com/doc/77438850/HIDJA#

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2012-01-11 22:21:08 GMT)
--------------------------------------------------

Edhe "Fjalori i terminologjisë bujqësore" anglisht-shqip nga Latif R. Susuri Prishtinë 1999 e përkthen "dormant" si "i fjetur" p.sh. "syth i fjetur".
Selected response from:

Juliana Cullafiq
Albania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fjetje
Juliana Cullafiq
5Gjendje pasive
Klementina Shahini
5përgjumësi
Elvana Moore
4 +1përgjumje
Αlban SHPΑTΑ
4pushim
Sherefedin MUSTAFA
3letargji
Blerta Alikaj


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dormancy
përgjumësi


Explanation:
The term is përgjumësi.

Elvana Moore
United Kingdom
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dormancy
përgjumje


Explanation:
http://www.scribd.com/doc/29356225/21/Bimet-e-ruajtura-ne-te...

Αlban SHPΑTΑ
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iliana2010
29 mins
  -> Faleminderit!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dormancy
letargji


Explanation:
Nëse teksi ka të bëjë me periudhën e dimrit gjatë së cilës bimët janë nën tokë, do të sugjeroja termin "letargji".

Blerta Alikaj
United States
Native speaker of: Albanian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dormancy
pushim


Explanation:
Sipas:
Doc. Niko Qafzezi: "Fjalor ibujqësisë"
shqip-latinisht-italisht-rusisht
Shtëpia botuese "8 Nëntori", Tiranë, 1978
Faqe: 394

pushim, sininom: qetësi
italisht: quiescenza

p.sh. "pushim i farës"



Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 8

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dormancy
fjetje


Explanation:
Në fjalorin 4-gjuhësh të bujqësisë përdoret termi "i fjetur" për termin latin "dormiens" (anglisht "dormant").

Për përdorimin shiko në fund të dokumentit në:

http://www.scribd.com/doc/77438850/HIDJA#

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2012-01-11 22:21:08 GMT)
--------------------------------------------------

Edhe "Fjalori i terminologjisë bujqësore" anglisht-shqip nga Latif R. Susuri Prishtinë 1999 e përkthen "dormant" si "i fjetur" p.sh. "syth i fjetur".

Juliana Cullafiq
Albania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ledja: Ky është termi i përdorur në studime bujqesore: http://shqiperi.efarmer.org/fileadmin/user_upload/attc/QTTB_... Ka plot të tilla nëpër internet, mjafton një kërkim me "sythat e fjetur".
1 day 8 hrs
  -> Falemnderit Ledja :-)

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
dormancy
Gjendje pasive


Explanation:
Dormancy mund të përkthehet "Gjendje pasive" për bimë
&
"Përgjumësi" për kafshë

Shikoni referencën e mëposhtme:

http://www.websters-online-dictionary.org/definitions/Dorman...

Klementina Shahini
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search