transportbeugel

French translation: bridage de transport

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Dutch term or phrase:transportbeugel
French translation:bridage de transport
Entered by: Evelyne Daniline - Pleckanoff

18:10 Oct 12, 2015
Dutch to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Dutch term or phrase: transportbeugel
Hallo iedereen,

ik ben niet zeker van de vertaling van de term 'transportbeugel' in de volgende context:

Ingebruikname na aankoop
Af fabriek wordt de palletiseermachine in een transportstand gezet om vervoerd te kunnen worden.
Voor het bedrijfs- gereed maken van de palletiseermachine, verwijder transportbeugel (1) en bewaar deze.

--> support de transport?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Evelyne Daniline - Pleckanoff
Spain
bridage de transport
Explanation:
".Retrait du bridage de transport
• L’appareil est équipé d’un bridage de transport, afin d’éviter tout endommagement éventuel de l’appareil en cours de transport. Il faut obligatoirement retirer le bridage de transport avant d’utiliser la machine (voir le chapitre “Installation/Retrait du bridage de transport”)."
http://docs.whirlpool.eu/_doc/501931200011F.pdf

"komen voordat u het in gebruik neemt.
2.Verwijderen van de transportbeugels
• De wasmachine is voorzien van veiligheidsbeugels om te voorkomen dat de interne onderdelen van het apparaat beschadigen tijdens transport. Voordat u de wasautomaat in gebruik neemt, moet u de veiligheidsbeugels verwijderen (zie “Installatie”/”Verwijderen van de transportbeugels”)."
https://www.krefel.be/medias/.../8818483429406.pdf
Selected response from:

FX Fraipont
Belgium
Grading comment
Merci à tous les deux !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bridage de transport
FX Fraipont
3attache de transport
philippe vandevivere


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
attache de transport


Explanation:
Si le contexte permet de préciser le type d'attache, cela peut également se traduire par "collier", "bague" ou "sangle"

philippe vandevivere
France
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bridage de transport


Explanation:
".Retrait du bridage de transport
• L’appareil est équipé d’un bridage de transport, afin d’éviter tout endommagement éventuel de l’appareil en cours de transport. Il faut obligatoirement retirer le bridage de transport avant d’utiliser la machine (voir le chapitre “Installation/Retrait du bridage de transport”)."
http://docs.whirlpool.eu/_doc/501931200011F.pdf

"komen voordat u het in gebruik neemt.
2.Verwijderen van de transportbeugels
• De wasmachine is voorzien van veiligheidsbeugels om te voorkomen dat de interne onderdelen van het apparaat beschadigen tijdens transport. Voordat u de wasautomaat in gebruik neemt, moet u de veiligheidsbeugels verwijderen (zie “Installatie”/”Verwijderen van de transportbeugels”)."
https://www.krefel.be/medias/.../8818483429406.pdf


FX Fraipont
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 33
Grading comment
Merci à tous les deux !




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search