PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

jen tak z recese

English translation: just fo' fun

19:01 Mar 16, 2013
Czech to English translations [PRO]
Art/Literary - Folklore / experts
Czech term or phrase: jen tak z recese
R: nemám dobrou flow a neumím dělat show

tak aspoň jednou zvedni ruku a řekni hou

nemám dobrou flow a neumím dělat show

tak aspoň jednou zvedni tady tohle hovno

máš rád pozitiva já zbožňuji zas deprese

někdo dává s láskou a Pius jen tak z recese

já miluju tohle znění sakra miluju tenhle tón

ve chvíli kdy repuju mám chuť ukousnout mikrofon

jede gramofon instro 25 hodin denně

tolik rýmu co jsou ve mne chcou jít ven jako sémě

prober mne tak dojemně jak dokážou tyhle beaty

sem jak zlity když se naplňujou ty pocity

pak mám hodně myšlenek v hubě na jazyku

nedokážu je spočítat nejsem genius na matiku

na svou lyriku nepoužívám žádnou speciální techniku

nestydím se za ovlivnění posloucháním amíku

já rád se toho držím na (spatnem) čase běžím

díky tomu nevnímám ten novodobý režim

každý posírá rep a pak si prdel neutře

nakonec se diví že vznikají rozepře proč?

Když se do toho huba opře aby tady promluvila

to je pro mne sila co mne navždy oslovila

oslnila tolik věřím a to nejsem katolík

užívám si oldschool jako flašku alkoholik

zarážím ten kolík v undergroundovém místě

ne já se toho nepustím budu se držet jako klíště

tak už žádné příště taky jednou uvědom si že

že já neříkám si MC

REF:
breadfly
English translation:just fo' fun
Explanation:
*
Selected response from:

Stuart Hoskins
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2just as (a) prank
jankaisler
1just fo' fun
Stuart Hoskins


Discussion entries: 3





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
just fo' fun


Explanation:
*

Stuart Hoskins
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
thanks

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
just as (a) prank


Explanation:
x

jankaisler
Native speaker of: Czech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search