Mirovinski staz

Italian translation: anzianita contributiva

23:33 May 10, 2003
Croatian to Italian translations [PRO]
Croatian term or phrase: Mirovinski staz
Si tratta di pensioni e di assicurazioni. E' un termine ben diverso da "Staz osiguranja", ma non trovo la traduzione...
dujo
Italy
Italian translation:anzianita contributiva
Explanation:
mozda bi to moglo biti to?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-11 14:43:52 (GMT)
--------------------------------------------------

ANZIANITA\' CONTRIBUTIVA. ... Per una più puntuale spiegazione di questo conteggio e ... il periodo di riferimento per la determinazione della retribuzione pensionabile ...
www.minlavoro.it/previdenza/glos.htm

Mirovinski staž

Mirovinski staž je staž na temelju kojega se ostvaruju prava iz mirovinskog osiguranja, a obuhvaæa :
razdoblje provedeno u osiguranju, prema odredbama Zakona o mirovinskom osiguranju,
razdoblje provedeno u osiguranju prema propisima o mirovinskom osiguranju vojnih osiguranika,
razdoblje dokupljenog staža osiguranja prema odredbama ZOMO,
razdoblje pridodanog staža,
razdoblje provedeno u Domovinskom ratu prema posebnim propisima,
razdoblje provedeno u zaposlenju na katolièko-bogoslovnim uèilištima u razdoblju od 29. sijeènja 1952. do 23. srpnja 1990.,
razdoblje navršeno do 31. prosinca 1998. koje se, prema zakonskim propisima koji su se primjenjivali do toga dana, raèunalo u mirovinski staž kao staž osiguranja, staž osiguranja s poveæanim trajanjem i posebni staž.
Selected response from:

Laura1
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3anzianità pensionistica
evaesse
1anzianita contributiva
Laura1


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anzianità pensionistica


Explanation:
la traduzione potrebbe essere questa.

Eva

evaesse
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 49

15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
anzianita contributiva


Explanation:
mozda bi to moglo biti to?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-11 14:43:52 (GMT)
--------------------------------------------------

ANZIANITA\' CONTRIBUTIVA. ... Per una più puntuale spiegazione di questo conteggio e ... il periodo di riferimento per la determinazione della retribuzione pensionabile ...
www.minlavoro.it/previdenza/glos.htm

Mirovinski staž

Mirovinski staž je staž na temelju kojega se ostvaruju prava iz mirovinskog osiguranja, a obuhvaæa :
razdoblje provedeno u osiguranju, prema odredbama Zakona o mirovinskom osiguranju,
razdoblje provedeno u osiguranju prema propisima o mirovinskom osiguranju vojnih osiguranika,
razdoblje dokupljenog staža osiguranja prema odredbama ZOMO,
razdoblje pridodanog staža,
razdoblje provedeno u Domovinskom ratu prema posebnim propisima,
razdoblje provedeno u zaposlenju na katolièko-bogoslovnim uèilištima u razdoblju od 29. sijeènja 1952. do 23. srpnja 1990.,
razdoblje navršeno do 31. prosinca 1998. koje se, prema zakonskim propisima koji su se primjenjivali do toga dana, raèunalo u mirovinski staž kao staž osiguranja, staž osiguranja s poveæanim trajanjem i posebni staž.

Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search