reperi II nivelmana

English translation: levelling benchmark

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:reperi II nivelmana
English translation:levelling benchmark
Entered by: Fiona Koscak

04:01 Oct 14, 2004
Croatian to English translations [PRO]
Geology
Croatian term or phrase: reperi II nivelmana
Visinska mreza koju cine trajno stabilizirani reperi II nivelmana visoke tocnosti ...

niti znam sto su reperi niti sto je nivelman. Help
Fiona Koscak
Canada
levelling benchmark
Explanation:
To je geodetski pojam, ali pošto ovo nije moja oblast, bilo bi dobro da neko od kolega koji su u tome verziraniji potvrdi ili da bolji predlog.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 9 mins (2004-10-14 08:11:03 GMT)
--------------------------------------------------

Možda pomogne i http://users.rcn.com/deeds/survey.htm

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 15 mins (2004-10-14 08:17:15 GMT)
--------------------------------------------------

Ili ovo: http://www.trans.ci.portland.or.us/survey/
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
hvala lijepo svima na pomoci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2levelling benchmark
Miomira Brankovic
3ref.
BUZOV


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ref.


Explanation:
'Reperi' su: refrentne točke / referentne linije / referentni pravci / oznake
---------------------------------------------------------------------------------------

Klaić: Rječnik stranih riječi, ZORA zagreb 1962.

str. 1255
-----------
REPERAŽA franc. (reperage)
1.označivanje, obilježavanje znakovima radi snalaženja pa i samo snalaženje s pomoću znakova
2. poravnavanje araka
================

str. 1024
----------
NIVELACIJA franc. (niveler – ravnati, izravnati) postupak kojim se postizava da svi dijelovi (npr. tla) budu u istoj razini, izravnavanje, poravnavanje
-------
NIVELMAN, -ana (franc. nivellement) mjerenje libelom (v.), niveliranje, izravnavanje, poravnavanje, izjednačivanje
-----------------------------------

(pravopisne primjedbe => doslovni prijepis iz rječnika)


BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
levelling benchmark


Explanation:
To je geodetski pojam, ali pošto ovo nije moja oblast, bilo bi dobro da neko od kolega koji su u tome verziraniji potvrdi ili da bolji predlog.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 9 mins (2004-10-14 08:11:03 GMT)
--------------------------------------------------

Možda pomogne i http://users.rcn.com/deeds/survey.htm

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 15 mins (2004-10-14 08:17:15 GMT)
--------------------------------------------------

Ili ovo: http://www.trans.ci.portland.or.us/survey/

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala lijepo svima na pomoci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Vujosevic Caric: E. Čampara, Međunarodni rječnik arhitekture, građevinarstva i urbanizma
9 hrs
  -> Hvala. I meni je jutros pao na um taj rečnik, ali negde mi je duboko zatrpan, jer odavno nisam prevodila ništa iz te oblasti.

agree  V&M Stanković: Tako je i po Vukicevicevom "Gradjevinskom recniku", samo ne znam sto je ono "II" izmedju.
15 hrs
  -> Hvala Vesna. U Vukičevića sam i gledala (manji je, pa sam ga ostavila pri ruci!), ali ni on nije izričit. Za ono II (valjda drugi) treba nam neki geodeta, ali eto, nema nijednog da se javi ceo dan.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search