krovina

English translation: roof

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:krovina
English translation:roof
Entered by: LogosART

15:41 Apr 2, 2014
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Geology
Croatian term or phrase: krovina
"...vapnenci u krovini"

Radi se o geološkom raslojavanju u inženjerskom dokumentu. Pretpostavljam da se krovina odnosi na površinski sloj i dvojim između "surface layer" , "apex", "green roof layer" i sličnih varijanti.

US/Brit varijante?

Hvala unaprijed.
Filip Bozanovic
Croatia
roof
Explanation:
roof – krovina. U geologiji – (1) Stijene koje zaliježu
iznad rudnog tijela (orebody). (2) Temeljne stijene
(country rock) koje okružuju gornju površinu intruzivnog
tijela (magmatsku intruziju, igneous intrusion);
v. fl oor, 2.
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
Hvala
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5capping (layer)
Tomislav Patarčić
5top of a bed
starlightaloud
4roof
LogosART


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
capping (layer)


Explanation:
Može i bez "layer"


    Reference: http://www.engineeringcivil.com/what-are-the-differences-bet...
Tomislav Patarčić
Croatia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
roof


Explanation:
roof – krovina. U geologiji – (1) Stijene koje zaliježu
iznad rudnog tijela (orebody). (2) Temeljne stijene
(country rock) koje okružuju gornju površinu intruzivnog
tijela (magmatsku intruziju, igneous intrusion);
v. fl oor, 2.

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
top of a bed


Explanation:
top – (1) krovina. (a) U stratigrafiji i naftnoj geologiji
– najgornja ploha (površina, dio) formacije koja se
prva sreće tijekom bušenja. Obično se identificira
prvim pojavljivanjem specifičnih obilježja, kao što
su izrazita promjena litologije i nestanak ili pojava
karakterističnih ili provodnih fosila....
top of a bed – krovina sloja, v. top, 1.
izvor: Englesko-hrvatski enciklopedijski rječnik istraživanja i proizvodnje nafte i plina = English-Croatian encyclopedic dictionary of petroleum exploration & production / Miroslav Perić. Zagreb : INA-Industrija nafte, 2007

Ne odnosi se na površinski sloj, već općenito na gornji sloj stratigrafske jedinice.


    Reference: http://www.geology2.pitt.edu/GeoSites/sedstructures.htm
starlightaloud
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search