svjedodžba

English translation: Diploma

10:04 May 23, 2011
Croatian to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Croatian term or phrase: svjedodžba
Radi se o svjedodžbi koja se izdaje stručnom prvostupniku, u ovom slučaju inženjeru prometa. Trajanje studija: 6 semestara, 180 ECTS bodova.
Namijenjeno upotrebi u SAD-u.
Hvala!
Karla GM
Croatia
English translation:Diploma
Explanation:
Mislim
Selected response from:

Nikola Bubić
Grading comment
Hvala svima na pomoći!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Diploma
Nikola Bubić
3 +3certificate
Aida Samardzic
3report card
Laura1


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
certificate


Explanation:
Draga Karla, ne vidim sto bi drugo bilo.

Aida Samardzic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam. Znam da se radi o certificate ili diploma :-) Trebala sam to odmah navesti u pitanju. Međutim, zbunio me je termin svjedodžba koji se koristi za prvostupnika, nakon završene 3 godine studija, a diploma nakon završenih 5 godina.

Asker: Hvala svima na pomoći. Budući da se radilo o potvrdi (certificate) na temelju kojeg će nakon promocije biti izdana svjedodžba, odlučila sam se ipak za termin diploma.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević: http://en.wikipedia.org/wiki/Academic_certificate
15 mins
  -> Hvala Vesna.

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Thanks Gordana.

agree  dkalinic
5 hrs
  -> Hvala Davore.

neutral  Lirka: one does not obtain only a certificate after 3 years of study
9 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Diploma


Explanation:
Mislim

Example sentence(s):
  • A certificate—or a diploma as it is sometimes called—is the shortest course of study. It is also the least expensive type of academic credential. Certificates consist of courses that help you develop career competency in a single subject. A certific

    Reference: http://www.geteducated.com/career-center/detail/what-is-a-gr...
Nikola Bubić
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima na pomoći!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević: Moram i sa ovim odgovorom da se slozim ;) http://www.differencebetween.net/business/difference-between...
22 mins
  -> Hvala!

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs
  -> Hvala!

agree  dkalinic
5 hrs
  -> Hvala!

agree  Lirka
9 hrs
  -> Hvala!

2 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
report card


Explanation:
Ja sam par puta dobila na prijevod svjedodžbe izdane u UK i zvale su se report card, doduše radilo se o djeci mlađe dobi. Ja ih prevodim kao report card, a kad imam svjdodžbu o završnom ispitu to prevodim sa certificate...
Ovaj je link dobar i detaljno objašnjava na što se report card odnosi.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2011-05-25 11:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, nisam vidjela da se radi o toj specifičnoj svjedožbi.
No, neka ostane i ovaj odgovor, možda nekom drugom pomogne.

Pozdrav,
Laura


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Report_card
Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Svejedno hvala :-). Pozdrav!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search