a los tres diecisiete días

13:17 Mar 18, 2020
This question was closed without grading. Reason: No acceptable answer

Spanish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: a los tres diecisiete días
Date on an Ecuadorian document: A los tres diecisiete días del mes de septiembre
Darius Saczuk
United States
Local time: 01:44

Summary of reference entries provided
Refs.
Taña Dalglish

Discussion entries: 2





  

Reference comments


1 hr
Reference: Refs.

Reference information:
Found these. The idea of being 3 p.m. may be a possibility, but the second link does not bear this out. Uff, I think it is just an error, as these two are the only ones I found.


Gaceta No 120 Lunes 21 De Junio 2004 - Calaméowww.calameo.com › books
Dado en la ciudad de León, República de Nicaragua, a los tres diecisiete días del mes de Febrero del año dos mil cuatro.- El Rector de la Universidad, Lic.
Text says: Dado en la ciudad de León, República de Nicaragua, a los **tres diecisiete días del mes de Febrero del año dos mil cuatro.-** El Rector de la Universidad, Lic. Jeannette Bonilla de García .- El Secretario General, Lic. Manelly Bonilla Miranda Esconforme. León, 17 de Febrero de 2004.-Firma Ilegible, Director de Registro U.C.A.N. --------------Reg. No. 07092 - M. 761913 - Valor C$ 85.00 CERTIFICACION La Suscrita Directora de Registro de la Universidad Nacional de Ingeniería, certifica que bajo el No. 1147, Página 229, Tomo II del Libro de Registro de Títulos de la Universidad, correspondiente a la Facultad de Tecnología de la Industria. Y que esta instancia


Suplemento del Registro Oficial www.registroficial.gob.ec › item › download
PDF
Nov 17, 2004 - Gabriel, a los **tres diecisiete días del mes de agosto del 2004, las 10h30.**- VISTOS.- Por cuanto en la “Ordenanza que reglamenta los horarios ...
ALCALDIA DEL CANTON MONTUFAR.- En San Gabriel, a los tres diecisiete días del mes de agosto del 2004, las 10h30.- VISTOS.- Por cuanto en la “Ordenanza que reglamenta los horarios de funcionamiento de los locales que expiden bebidas alcohólicas y salas de juego en el cantón Montúfar”, se ha observado el trámite legal, sanciono expresamente su texto, para los fines legales pertinentes.

Taña Dalglish
Jamaica
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 735
Login to enter a peer comment (or grade)



Login or register (free and only takes a few minutes) to participate in this question.

You will also have access to many other tools and opportunities designed for those who have language-related jobs (or are passionate about them). Participation is free and the site has a strict confidentiality policy.

KudoZ™ translation help

The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:
Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search