¿Qué tanto tiempo es razonable tardarse en una traducción?
Thread poster: Palavi
Palavi
Palavi
Mexico
French to Spanish
Aug 27, 2014

Hola:
Soy estudiante de una licenciatura en Lengua Francesa y en mi servicio social me piden hacer una traducción de un artículo científico de antropología. El maestro que me encargo este texto me dijo “tomate el tiempo que necesites” y por eso me gustaría saber qué tanto tiempo es razonable para hacer este tipo de traducciones (y más porque no me la van a pagar y no es la única actividad que tengo que hacer para ellos...
See more
Hola:
Soy estudiante de una licenciatura en Lengua Francesa y en mi servicio social me piden hacer una traducción de un artículo científico de antropología. El maestro que me encargo este texto me dijo “tomate el tiempo que necesites” y por eso me gustaría saber qué tanto tiempo es razonable para hacer este tipo de traducciones (y más porque no me la van a pagar y no es la única actividad que tengo que hacer para ellos ).

Gracias.
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Marco Ramón[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

¿Qué tanto tiempo es razonable tardarse en una traducción?






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »