Har någon här på ProZ löst problemet att Wordfinder Pro 10 inte är kompatibelt med Windows 10?
Thread poster: Fredrik Pettersson
Fredrik Pettersson
Fredrik Pettersson  Identity Verified
Hong Kong
Local time: 08:22
Member (2009)
English to Swedish
+ ...
Aug 10, 2019

Har någon här på ProZ löst problemet att Wordfinder Pro 10 inte är kompatibelt med Windows 10?

Jag försöker att flytta min skrivbordsversion av Wordfinder, Wordfinder Pro 10, från min gamla dator med Windows 7 till min nya dator med Windows 10, men det poppar upp flera felmeddelanden när jag efter installationen försöker starta Wordfinder på Windows 10. Hittade sen denna l
... See more
Har någon här på ProZ löst problemet att Wordfinder Pro 10 inte är kompatibelt med Windows 10?

Jag försöker att flytta min skrivbordsversion av Wordfinder, Wordfinder Pro 10, från min gamla dator med Windows 7 till min nya dator med Windows 10, men det poppar upp flera felmeddelanden när jag efter installationen försöker starta Wordfinder på Windows 10. Hittade sen denna lösning:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-other_settings/error-message-cannot-create-a-multiple-user-file/041cf4eb-27ae-4386-85c7-c3e37dbd93d1

Men vad menar Hans när han säger att han körde "compatibility troubleshooter in the shortcut"?

Är det någon här som har fått det att fungera i Windows 10? Verkar iallafall finnas en lösning som fungerar för en med Wordfinder.
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Anna Herbst[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Har någon här på ProZ löst problemet att Wordfinder Pro 10 inte är kompatibelt med Windows 10?







TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »