Importar memoria Trados a memoria de Deja Vu
Thread poster: materol
materol
materol
Argentina
Local time: 04:06
German to Spanish
+ ...
Oct 6, 2002

¡Hola!

Alguien me puede dar una mano con este problema que tengo:

Compré Deja Vu y quiero importar mi base de datos de Trados (que la tengo en *.txt) a Database Maintance de Deja Vu.

Pero cuando selecciono todo (creo que lo hago hasta ese momento bien), me aparece una pantalla que no coincide con el manual.

Me aparece sólo la posibilidad de elegir ya sea Source Text or Target Text. Pero no ambas

Y no importa la base de datos.

¿Cómo
... See more
¡Hola!

Alguien me puede dar una mano con este problema que tengo:

Compré Deja Vu y quiero importar mi base de datos de Trados (que la tengo en *.txt) a Database Maintance de Deja Vu.

Pero cuando selecciono todo (creo que lo hago hasta ese momento bien), me aparece una pantalla que no coincide con el manual.

Me aparece sólo la posibilidad de elegir ya sea Source Text or Target Text. Pero no ambas

Y no importa la base de datos.

¿Cómo hago???????

Gracias
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Importar memoria Trados a memoria de Deja Vu






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »