Ayuda con Tesis
Thread poster: Fernando Scheihing

Fernando Scheihing
Chile
Local time: 14:42
Jun 28

Hola, muy buenas, necesito realizar un instrumento de evaluación para mi tesis sobre la traducción automática. Me gustaría saber si es que es posible, que puedan ayudarme a contestar preguntas y a realizar ejercicios de traducción para poder obtener una muestra.

Muchas gracias.

Rocío Hermosilla  Identity Verified
Canada
Local time: 12:42
Member (Jun 2019)
English to Spanish
+ ...
Ayuda con respuestas Jun 28

Hola Fernando,

Yo te puedo ayudar a contestar preguntas. Mándame más información para entender mejor.

Fernando Scheihing

Fernando Scheihing
Chile
Local time: 14:42
TOPIC STARTER
Ayuda con Tesis Jul 9

Hola Rocio, muchas gracias por responder.

Necesito adjuntar mi archivo para que pueda ser estudiado y parece que no puedo hacerlo por acá.

Te dejaré mi correo para que puedas contactarme fernando.scheihing@gmail.com

Es ideal que más miembros puedan ayudarme, si alguien más está interesado, favor de contactarme al correo.

[Edited at 2019-07-09 23:53 GMT]

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Ayuda con Tesis

Advanced search

SDL Trados Studio 2019 Freelance
The leading translation software used by over 250,000 translators.

SDL Trados Studio 2019 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2019 transforms how new users get up and running, helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search