For matters related to payments, access to training sessions and technical issues, please submit a support request for faster assistance.
Consejos prácticos para traducir los textos científicos y técnicos

This discussion belongs to ProZ.com training » "Consejos prácticos para traducir los textos científicos y técnicos".
You can see the ProZ.com training page and participate in this discussion from there.

Isabel Rocha
Isabel Rocha  Identity Verified
Portugal
Local time: 09:31
Member (2010)
Spanish to Portuguese
¿Del español al portugués? Jun 27, 2014

Buenos días.
He leído con mucho interés las informaciones concernientes a este webinar y me parece muy interesante. No se si a mí me vale ya que traduzco solamente del español al portugués europeu y yo creo que este webinar es adecuado para quién traduce del inglés al español. Me quedo en espera de sus comentarios.
Le saluda muy
... See more
Buenos días.
He leído con mucho interés las informaciones concernientes a este webinar y me parece muy interesante. No se si a mí me vale ya que traduzco solamente del español al portugués europeu y yo creo que este webinar es adecuado para quién traduce del inglés al español. Me quedo en espera de sus comentarios.
Le saluda muy atentamente,
Isabel Rocha
http://www.proz.com/translator/1280291
Collapse


 
Gary Smith Lawson
Gary Smith Lawson
Spain
Local time: 10:31
Spanish to English
+ ...
ES>PT Jul 3, 2014

Hola, Isabel:
Gracias por tu pregunta.
De hecho, aunque se da en español, la mayoría de la presentación habla de la estructura de los textos, cosas que tener en cuenta etc. Y la parte dedicada a las raíces latinas y griegas en español también ayuda para tu par de idiomas.
Gary.


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Helen Shepelenko[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Consejos prácticos para traducir los textos científicos y técnicos






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »