https://www.proz.com/forum/powwows/165700-powwow_als_denmark-page10.html&phpv_redirected=1

Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15] >
Powwow: Als - Denmark

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Als - Denmark".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Idiomatic
Idiomatic  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
German to Danish
+ ...
Afhentningssted Aug 18, 2005

Århus kunne være helt perfekt. Jeg bor i Hasle mellem Viborgvej og Silkeborgvej. Kan jeg lokke dig til at samle mig op på Ringvejen ved en af de veje? Så kan du køre fra og tilbage på motorvejen ved Silkeborgvej.
Men ellers kan jeg også møde dig et andet sted hvis der er noget der passer dig bedre.

Marie


 
Dan Schioenning Larsen
Dan Schioenning Larsen
Denmark
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Hjemme Aug 18, 2005

Jeg kan hente dig hjemme i Hasle. Jeg kan se på kortet, at det ikke er langt fra motorvejen, så det skulle ikke tage ret lang tid. Jeg vil tro, at jeg er der ca. kl. 9. Du kan sende din adresse til mig på mail, hvis du ikke vil publicere den her.

 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 16:10
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Tak for i går! Aug 21, 2005

Tusind tak til alle for en dejlig og inspirerende dag - ikke mindst til Jeanette (og Søren) for den store ekstraindsats! Alt i alt var det efter min mening en rigtig vellykket dag - en perfekt blanding af gode oplæg, interessante diskussioner, hygge og "smågruppesamtaler", som gav os god mulighed for at udveksle erfaringer på helt specielle områder. Jeg glæder mig til 1. weekend i september næste år!

 
Kaethe Hansen
Kaethe Hansen  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
German to Danish
ditto her! Aug 21, 2005

Også en tak fra mig - jeg havde en skøn dag - jeg var helt ør i hovedet af snak og nyde ideer og inspiration. Det var modigt af Edith og Søren at lægge hus og mødding (kun for indforståede) til så mange "sprognørder".

Käthe


 
Dan Schioenning Larsen
Dan Schioenning Larsen
Denmark
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Selv tak Aug 21, 2005

Jeg siger også tak for en hyggelig dag og aften. Jeg synes, at alt forløb rigtig godt. Det var også dejligt med det lille petanque afbræk midt på dagen.
Til Käthe: Du er vist stadig lidt ør, for det var jo Jeanette og ikke Edith, der var vært (og gift med Søren)


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Tak i lige måde Aug 21, 2005

Det var jo heldigt nok, at der kom så mange, og at det netop var de sødeste af oversætterne, der dukkede op til møddingtamtam(på nær Mads og Jørgen og sikkert nogle flere). Og det var fint endelig at opleve sådan et vejr til et udendørsarrangement.
Og nu det alvorlige: Pengeindkradsning. Susanne, Marianne (ikke Sørensen), Käthe, Edith og Marie skal betale hver 100 kr., så vidt jeg kan regne ud. Dana skal ikke betale noget, for hun kom med kage.
Nu tror jeg faktisk godt, j
... See more
Det var jo heldigt nok, at der kom så mange, og at det netop var de sødeste af oversætterne, der dukkede op til møddingtamtam(på nær Mads og Jørgen og sikkert nogle flere). Og det var fint endelig at opleve sådan et vejr til et udendørsarrangement.
Og nu det alvorlige: Pengeindkradsning. Susanne, Marianne (ikke Sørensen), Käthe, Edith og Marie skal betale hver 100 kr., så vidt jeg kan regne ud. Dana skal ikke betale noget, for hun kom med kage.
Nu tror jeg faktisk godt, jeg kan bruge et stykke tid, hvor der ikke skal foregå noget særligt, og hvor dyrene og computeren udgør det væsentligste selskab om dagen og fjernsynet om aftenen.
Collapse


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 16:10
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Bankforbindelse Aug 21, 2005

Jeanette, oplyser du også lige dit kontonummer, så vi kan overføre pengene til dig? (Evt. pr. mail til hver af os, hvis ikke du vil oplyse kontonummeret hér.) Og har du ikke glemt Dan, som jo faktisk kom med det gode forslag mht. overførsel?

 
Dan Schioenning Larsen
Dan Schioenning Larsen
Denmark
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Det er pænt af dig... Aug 21, 2005

at udelade mig, men jeg vil også gerne betale min andel. Jeg går ud fra, at jeg er med i gruppen, der skal betale kr. 100,- hver?

 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Min hjerne virker ikke rigtigt i dag Aug 21, 2005

Ja, Dan, selvfølgelig, du skal nok få lov at betale. Jeg har bare snakket lige lovlig meget og drukket alt for meget vin i går, så jeg kan ikke en gang holde styr på de trods alt ret få navne (dog er jeg stadig klar over, at jeg ikke hedder Edith ). Jeg sender kontonummer til hver af jer.

 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
Member (2002)
English to Danish
+ ...
jeg siger også tak Aug 21, 2005

Nu landede jeg omsider hjemme hos mig selv, efter en lang weekend hjemmefra.

Jeg synes også det har været super at møde jer alle, og jeg har det også som Käthe med at være lidt ør oven i knolden af alle de indtryk og nyttige, sjove, tænksomme input igennem de timer vi var sammen. Det kan selvfølgelig også skyldes lidt af den rødvin jeg drak ... Og jeg glæder mig allerede til næste gang vi mødes.

Ps. Jeanette jeg synes jeg har fået rigtig meget for pengen
... See more
Nu landede jeg omsider hjemme hos mig selv, efter en lang weekend hjemmefra.

Jeg synes også det har været super at møde jer alle, og jeg har det også som Käthe med at være lidt ør oven i knolden af alle de indtryk og nyttige, sjove, tænksomme input igennem de timer vi var sammen. Det kan selvfølgelig også skyldes lidt af den rødvin jeg drak ... Og jeg glæder mig allerede til næste gang vi mødes.

Ps. Jeanette jeg synes jeg har fået rigtig meget for pengene - jeg går ud fra, at jeg skal lægge 50 kr. til for overnatning.
Collapse


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Hej Marianne Aug 21, 2005

Ja, du er bestemt ikke ene om at være ør i hovedet. Nu var du jo væk allerede før jeg stod op, så jeg havde glemt, at du også overnattede. Det bliver så 70 kr. oven i de 100. Jeg havde egentlig troet, det ville blive omkring 150 kr. for mad og drikke, men når man køber ind til mange, bliver det alligevel ikke så meget pr. person. Man burde nok købe ind sammen med naboerne til hverdag.

 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Hej Jeanette og Søren Aug 21, 2005

Ja, jeg var relativt tidligt oppe i morges. Skøn morgen med morgenmad på møddingen .. Din mand kørte mig til stationen, så jeg kunne nå mit tog (selvom jeg gerne havde blevet nogle timer endnu, men der var fødselsdagsselskab her i eftermiddags, der også skulle passes).

 
Dana Sackett
Dana Sackett  Identity Verified
Local time: 16:10
Danish to English
+ ...
Tusind tak Jeanette, Søren Aug 21, 2005

og alle jer andre for et super arrangement. Det var dejligt at møde jer. Vi snakkes ved på proz...

 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Også stor tak fra mig! Aug 22, 2005

Især til Jeanette og Søren for lån af hvad må være Danmarks hyggeligste mødding og det store arbejde...

Men også til alle jer andre for samvær og inspiration.

Jeg er lidt sent på den - jeg var også til en god fødselsdag i aftes... og her til morgen kunne jeg næsten ikke momme til computeren - min mand har fået min Trados til at virke!!!! Han skulle lige være sikker på, den virker endnu...

Men jeg skal nok se lidt på Wordfast efter Pernilles
... See more
Især til Jeanette og Søren for lån af hvad må være Danmarks hyggeligste mødding og det store arbejde...

Men også til alle jer andre for samvær og inspiration.

Jeg er lidt sent på den - jeg var også til en god fødselsdag i aftes... og her til morgen kunne jeg næsten ikke momme til computeren - min mand har fået min Trados til at virke!!!! Han skulle lige være sikker på, den virker endnu...

Men jeg skal nok se lidt på Wordfast efter Pernilles anbefalinger.

Only 53 weeks to the first weekend in September 2006....

Mange hilsener
Christine
Collapse


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
Member (2002)
English to Danish
+ ...
verifikation m.v. - Jeanette Aug 22, 2005

Jeg ved godt vi har trukket meget på dig her i weekenden, men jeg vil høre, om du sørger for det praktiske med info til Proz om afholdelsen af denne powwow, jeg tænker på verifikation, points m.v.

 
Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Als - Denmark






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »