NGTV-toets - ervaringen?
Thread poster: Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 16:00
English to Dutch
+ ...
Mar 5, 2008

Goedemiddag!

De NGTV geeft de mogelijkheid voor vertalers 'zonder opleiding' om een toets af te leggen en zo lid te worden.

Daar zijn kosten aan verbonden, niet onredelijk natuurlijk. Maar wat houdt die toets nu precies in? Is er iemand die deze route heeft gevolgd? Gaat het alleen om een vertaling, of zit er meer aan vast? Het NGTV geeft vrijwel geen informatie (tot nu toe) en ik vind de kosten te hoog om op de bonnefooi te gaan.

Alle reacties welkom!


 
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 16:00
English to German
+ ...
Kan het voor je vragen Mar 5, 2008

Beste Margreet, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan het als vraag op de lijst van de NGTV-Arbeitskreis Deutsch zetten, misschien dat daar iemand meer weet. Groetjes, Susanne

 
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 16:00
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Alvast bedankt! Mar 5, 2008

Susanne Bittner wrote:

Beste Margreet, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan het als vraag op de lijst van de NGTV-Arbeitskreis Deutsch zetten, misschien dat daar iemand meer weet. Groetjes, Susanne


Ik ben benieuwd, alvast bedankt!


 
Tina Vonhof (X)
Tina Vonhof (X)
Canada
Local time: 08:00
Dutch to English
+ ...
Uit de verte? Mar 5, 2008

Susanne Bittner wrote:

Beste Margreet, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan het als vraag op de lijst van de NGTV-Arbeitskreis Deutsch zetten, misschien dat daar iemand meer weet. Groetjes, Susanne


Kun je misschien ook uitvinden of ik dit uit de verte (vanuit Canada) zou kunnen doen? Bij voorbaat dank!


 
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 16:00
English to German
+ ...
Tot nu toe geen antwoorden Mar 6, 2008