synoniemen woordenboek
Thread poster: AAAmedical
AAAmedical
AAAmedical  Identity Verified
Belgium
Local time: 10:49
English to Dutch
+ ...
Mar 12, 2003

Hallo allemaal,



Mijn synoniemen woordenboek begint zo stilletjes aan een antiquiteit te worden. Daar ik hier voorlopig in het buitenland zit, kan ik niet eventjes een boekhandel binnenstappen en eens gaan rondneuzen. Heeft iemand suggesties inzake een goed synoniemen woordenboek of cd-rom.



HVD



Ann


 
Inge Geleyn
Inge Geleyn
Local time: 10:49
English to Dutch
+ ...
Van Dale Mar 12, 2003

Dag Ann



Ik heb vorig jaar het Groot Synoniemen Woordenboek van Van Dale gekocht en ben daar heel tevreden mee.



ISBN 90-6648-313-X

De prijs kan ik me helaas niet meer herinneren....



Groetjes

Inge


 
Nadjezda Heymans (X)
Nadjezda Heymans (X)
Local time: 10:49
English to Dutch
+ ...
Van Dale Mar 16, 2003

Ik gebruik de Van Dale Synoniemen CD-ROM . Ben er redelijk tevreden mee. Kijk eens op http://www.vandale.nl, je kan de CD-ROM on-line bestellen.

 
Pieter_H
Pieter_H  Identity Verified
Norway
Local time: 10:49
Norwegian to Dutch
+ ...
Dan toch per post? Mar 16, 2003

Quote:


On 2003-03-12 10:25, AAAmedical wrote:

Hallo allemaal,



Mijn synoniemen woordenboek begint zo stilletjes aan een antiquiteit te worden. Daar ik hier voorlopig in het buitenland zit, kan ik niet eventjes een boekhandel binnenstappen en eens gaan rondneuzen. Heeft iemand suggesties inzake een goed synoniemen woordenboek of cd-rom.



HVD



Ann


... See more
Quote:


On 2003-03-12 10:25, AAAmedical wrote:

Hallo allemaal,



Mijn synoniemen woordenboek begint zo stilletjes aan een antiquiteit te worden. Daar ik hier voorlopig in het buitenland zit, kan ik niet eventjes een boekhandel binnenstappen en eens gaan rondneuzen. Heeft iemand suggesties inzake een goed synoniemen woordenboek of cd-rom.



HVD



Ann







Hoi Ann,



Ik zit ook wat ver weg van een Nederlandse boekenwinkel, maar ik kreeg afgelopen keurig netjes de nieuwe versies 2.0 van de Van Dale Grote woordenboeken (per post bij mij afgeleverd.

De Nederlandse nu inclusief een synoniemenlijst.



Ik was niet onder de indruk van de ontbrekende mogelijkheid om zelf mijn lettertype en grootte te bepalen, maar de inhoud zal wel belangrijker zijn.



Een voordeel is ook dat het nu wat beter samenwerkt met Office XP.



Als je een geregisteeerd gebruiker bent van de 1.0-versie, kun je gebruik maken van een upgrade-prijs in plaats van het volle pond te betalen.







MVG

Piet

Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


synoniemen woordenboek






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »