Paypal
Thread poster: ntschanz
ntschanz
ntschanz  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:55
English to Dutch
+ ...
Mar 1, 2007

Ik heb een personal account by Paypal en wil nu een bedrag van die Paypal rekening naar een gewone bankrekening overschrijven. Accepteert elke bank in Nederland Paypal betalingen? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

 
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 19:55
English to German
+ ...
precieze vraag Mar 1, 2007

Hallo Nelly, hoe bedoel je dat precies, naar een bankrekening van jezelf of van iemand aan wie je iets wilt betalen? Zou je dat niet via het Paypal account van die andere persoon af moeten wikkelen? Of desnoods van je Paypal op je eigen rekening zetten, en dan gewoon overmaken? Ik hoop dat er mensen zijn die daar veel meer ervaring mee hebben dan ik. Groetjes, Susanne

 
ntschanz
ntschanz  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:55
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
nadere uitleg Mar 1, 2007

Susanne Bittner wrote:

Hallo Nelly, hoe bedoel je dat precies, naar een bankrekening van jezelf of van iemand aan wie je iets wilt betalen? Zou je dat niet via het Paypal account van die andere persoon af moeten wikkelen? Of desnoods van je Paypal op je eigen rekening zetten, en dan gewoon overmaken? Ik hoop dat er mensen zijn die daar veel meer ervaring mee hebben dan ik. Groetjes, Susanne


Sorry, ik was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel van Paypal naar mijn eigen bankrekening. Ik had namelijk in eerste instantie de Paypal rekening gekoppeld aan mijn Visa kaart (na overleg met Visa klantenservice), maar daarna kreeg ik op de site van Paypal de boodschap dat ze "wegens gemaakte afspraken met credit card companies geen overschrijvingen van Paypal rekeningen naar Visa card houders mogelijk is". Dus nu moet ik er alsnog een bankrekening aanhangen. Enisgzins wantrouwig geworden over de kennis van zaken bij de klantenservice (zie boven) hoop ik dat er een Proz-vertaler is die goede ervaringen heeft met zijn/haar bank, hopelijk Postbank. Groetjes, Nellie


 
Jessica Van Humbeeck
Jessica Van Humbeeck  Identity Verified
Local time: 19:55
English to Dutch
+ ...
naar alle Belgische lukt het bij mijn weten wel Mar 1, 2007

Hoi Nellie,

Ik weet niet precies hoe het zit in Nederland, maar ik heb nog geen enkel probleem gehad om geld van mijn Paypal naar mijn bankrekening (België) te sturen.

Nu heb ik wel gezien dat ik mezelf gecontroleerd gebruiker moet maken, want heb blijkbaar de limiet bereikt om te kunnen overzetten.

Ik snap dat je wantrouwig bent, was ik eerst ook ,maar als ik mensen moet betaling in het buitenland is het echt wel heel handig.

Groetjes en succ
... See more
Hoi Nellie,

Ik weet niet precies hoe het zit in Nederland, maar ik heb nog geen enkel probleem gehad om geld van mijn Paypal naar mijn bankrekening (België) te sturen.

Nu heb ik wel gezien dat ik mezelf gecontroleerd gebruiker moet maken, want heb blijkbaar de limiet bereikt om te kunnen overzetten.

Ik snap dat je wantrouwig bent, was ik eerst ook ,maar als ik mensen moet betaling in het buitenland is het echt wel heel handig.

Groetjes en succes ermee,
Jessica
Collapse


 
Maaike van Vlijmen
Maaike van Vlijmen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:55
Member (2009)
Italian to Dutch
+ ...
Geen probleem Mar 1, 2007

Hoi Nellie!
Ik heb geld van mijn Paypal naar mijn Rabobankrekening overgemaakt en ik heb geen problemen ondervonden. Ik denk dat dat ergens vorig jaar was.
Succes!


 
Percy Balemans (X)
Percy Balemans (X)  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:55
Postbank gaat ook prima Mar 1, 2007

Hoi Nellie,

Ik heb een rekening bij de Postbank en daar heb ik al verschillende keren geld naar overgemaakt van mijn Paypal-rekening, zonder problemen. Het duurt meestal ongeveer een week. Als je minder dan €100 overmaakt, betaal je €1 aan kosten, boven de €100 is het gratis.


 
ntschanz
ntschanz  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:55
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Postbank Mar 1, 2007

Percy Balemans wrote:

Hoi Nellie,

Ik heb een rekening bij de Postbank en daar heb ik al verschillende keren geld naar overgemaakt van mijn Paypal-rekening, zonder problemen. Het duurt meestal ongeveer een week. Als je minder dan €100 overmaakt, betaal je €1 aan kosten, boven de €100 is het gratis.



Mooi zo, dan ga ik meteen de Postbank proberen. Iedereen hartelijk bedankt voor de info!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Paypal






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »