NGTV starters dag op 17 maart 2007
Thread poster: Susanne Bittner
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 08:57
English to German
+ ...
Feb 1, 2007

STARTERSDAG 2007

Datum : zaterdag 17 maart 2007

Plaats : Gebouw Akantes * Nieuwe Herengracht 95 * 1011 RX Amsterdam

Programma:

10.00 – 10.30 Inschrijving + ontvangst met koffie/thee
10.30 – 10.45 ‘Het NGTV, een beroepvereniging’, door Kees van der Zwart, voorzitter van het bestuur
10.45 – 12.15 ‘Wat komt er allemaal kijken bij het opzetten van een tolk en/of vertaalpraktijk’, door Twan Maton, Financieel adviseur en ac
... See more
STARTERSDAG 2007

Datum : zaterdag 17 maart 2007

Plaats : Gebouw Akantes * Nieuwe Herengracht 95 * 1011 RX Amsterdam

Programma:

10.00 – 10.30 Inschrijving + ontvangst met koffie/thee
10.30 – 10.45 ‘Het NGTV, een beroepvereniging’, door Kees van der Zwart, voorzitter van het bestuur
10.45 – 12.15 ‘Wat komt er allemaal kijken bij het opzetten van een tolk en/of vertaalpraktijk’, door Twan Maton, Financieel adviseur en accountant van het NGTV
12.15 – 13.45 Lunch
13.45 – 14.15 ‘“Daar gaat hij”, zei de papegaai…’, door José Kolijn, zelfstandig tolk
en vertaalster
14.15 – 15.00 ‘Literair vertalen’, door Annemarie Smit, voorzitter literaire sectie van
het NGTV
15.00 – 15.30 ‘Eigen vertaalbureau?’, door Hiltrud Scheeren, eigenaar van een
vertaalbureau
15.30 – 16.00 Forumdicussie met de sprekers van het middaggedeelte.

Aanmelden
U kunt zich opgeven tot 5 maart door middel van het bijgevoegde aanmeldingsformulier.

Prijs
Kosten voor leden bedragen € 25,- waarvan aftrekbare BTW € 2,71;
Niet-leden betalen € 35,- waarvan € 4,- BTW.
Collapse


 
Shailoh Phillips
Shailoh Phillips
Local time: 08:57
Dutch to English
+ ...
aanmeldingsformulier startersdag 2007 Feb 1, 2007

Graag zou ik mij willen aanmelden voor de startersdag op 17 maart. U schrijft dat het aanmeldingsformulier bijgevoegd is. Deze heb ik echter niet kunnen ontdekken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij deze toe te sturen, of een link daarvoor beschikbaar te stellen?

Bijvoorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Shailoh Phillips
[email protected]


 
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 08:57
English to German
+ ...
TOPIC STARTER
Aanmeldingsformulier Startersdag Feb 2, 2007

Het aanmeldingsformulier staat wel op de site van het NGTV, maar goed verstopt, namelik op het ledengedeelte. Je kunt hem wel oproepen als je op de zoekfunctie Startersdag invult en dan de eerste hit pakt. Er hebben al een paar mensen laten weten dat ze willen gaan, dus ik zou ter plekke gaan vragen waar de andere Proz.commers zitten. Groetjes, Susanne

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


NGTV starters dag op 17 maart 2007






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »