Practicount: meningen en suggesties graag
Thread poster: Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 15:52
Member
English to Dutch
+ ...
Aug 4, 2002

Heeft er iemand van jullie al Practicount gebruikt?

Ik ben een artikel aan het schrijven over dit wel erg handig werkinstrument en zou jullie meningen en suggesties erg op prijs stellen.

E-mails graag naar [email protected]



Misschien hebben sommigen het nog niet opgemerkt, maar er is alweer een nieuwe rubriek:

\"Exclusieve downloads\".

Platinumleden kunnen er o.m. Practicount voor een h
... See more
Heeft er iemand van jullie al Practicount gebruikt?

Ik ben een artikel aan het schrijven over dit wel erg handig werkinstrument en zou jullie meningen en suggesties erg op prijs stellen.

E-mails graag naar [email protected]



Misschien hebben sommigen het nog niet opgemerkt, maar er is alweer een nieuwe rubriek:

\"Exclusieve downloads\".

Platinumleden kunnen er o.m. Practicount voor een habbekrats aankopen (+/- 35 % korting).



Misschien wordt het toch eens tijd dat er wat meer mensen de stap naar Platinum zetten: je helpt er niet alleen jezelf mee, maar ook ProZ.com.



En nee hoor, ik heb geen enkel commercieel belang in ProZ.com



http://www.proz.com/?sp=downloads/index&eid_c=2127



Alvast bedankt,



Evert Deloof-Sys
[addsig]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Practicount: meningen en suggesties graag






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »