Wie kent goede boekhoudsoftware voor België?
Thread poster: Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)
Joop Fraikin (X)  Identity Verified
Local time: 16:24
English to Dutch
+ ...
Jan 16, 2006

Beste collega’s,

Mag ik jullie even lastig vallen met een vraagje over boekhouden? Eigenlijk is de vraag alleen bestemd voor Belgische collega's die hun boekhouding zelf doen.
Mijn boekhouder gaat met pensioen en ik overweeg nu om de cijfertjes eventueel zelf te gaan doen. Ik zoek daarvoor een programma voor pc dat
a) eenvoudig is,
b) waarmee je automatisch btw-aangiften kunt maken die door de btw-diensten geaccepteerd worden,
c) waarmee je automatisch be
... See more
Beste collega’s,

Mag ik jullie even lastig vallen met een vraagje over boekhouden? Eigenlijk is de vraag alleen bestemd voor Belgische collega's die hun boekhouding zelf doen.
Mijn boekhouder gaat met pensioen en ik overweeg nu om de cijfertjes eventueel zelf te gaan doen. Ik zoek daarvoor een programma voor pc dat
a) eenvoudig is,
b) waarmee je automatisch btw-aangiften kunt maken die door de btw-diensten geaccepteerd worden,
c) waarmee je automatisch belastingaangiften kunt maken maakt die door de belastingen geaccepteerd worden.

Welk programma gebruiken jullie / kunnen jullie aanbevelen?

Alvast bedankt voor de info!
Collapse


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 16:24
Member
English to Dutch
+ ...
Proacc-boekhoudpakket België Jan 17, 2006

Dag Joop,

Zelf besteed ik mijn boekhouding uit, maar je kunt misschien een kijkje nemen op volgende site:

http://www.solid.be/apsites/solid/PublicDocList/nl/proaccpers.aspx

Good luck,

Evert


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Wie kent goede boekhoudsoftware voor België?






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »