Grote mailstoring bij Hetnet
Thread poster: Channa Montijn
Channa Montijn
Channa Montijn  Identity Verified
Netherlands
Local time: 12:05
Member (2003)
English to Dutch
+ ...
Nov 28, 2005

Sinds verleden week donderdag ontvang ik niet of nauwelijks e-mail via mijn standaardadres van Hetnet: een drama natuurlijk. Op de storingssite werd dit eerst vermeld, maar sinds vandaag niet meer.
Volgens mij is dit toch echt een algemene storing (omdat er af en toe wel een mail tussendoor piept).
De helpdesk is telefonisch niet bereikbaar.
Ik vroeg me af of hier meer mensen last van hebben en hoe ga je daarmee om? Lopende opdrachten gaan nu via een hotmailaccount, maar het is
... See more
Sinds verleden week donderdag ontvang ik niet of nauwelijks e-mail via mijn standaardadres van Hetnet: een drama natuurlijk. Op de storingssite werd dit eerst vermeld, maar sinds vandaag niet meer.
Volgens mij is dit toch echt een algemene storing (omdat er af en toe wel een mail tussendoor piept).
De helpdesk is telefonisch niet bereikbaar.
Ik vroeg me af of hier meer mensen last van hebben en hoe ga je daarmee om? Lopende opdrachten gaan nu via een hotmailaccount, maar het is natuurlijk enorm vervelend (en ik word er best zenuwachtig van).
Wat zijn jullie ervaringen met providers? Storingen kunnen natuurlijk voorkomen, maar het duurt wel erg lang en er wordt niet of nauwelijks informatie gegeven.

Groetjes
Channa
Collapse


 
Saskia Steur (X)
Saskia Steur (X)  Identity Verified
Local time: 12:05
English to Dutch
+ ...
Wat een pech! Nov 28, 2005

Hoi Channa,

Dat lijkt me echt heel vervelend! Ik zit bij Wanadoo en ook nog bij een andere provider (via de server van mijn website) en ik heb daar nog nooit een storing meegemaakt gelukkig.
Het enige wat je kunt doen is een tweede provider 'nemen', maar dat is inderdaad vrij kostbaar.

Ik leef met je mee en ik wens je veel succes.
Saskia


 
Benno Groeneveld
Benno Groeneveld  Identity Verified
United States
Local time: 07:05
English to Dutch
+ ...
Neem een Yahoo adres Nov 28, 2005

Ik heb al jaren een Yahoo adres, via iedere computer te bereiken. Voor $20 per jaar heb je een enorme ruimte op hun schijven en heb je geen reclame in je e-mails.

Nooit een probleem gehad met mensen die je daardoor niet professioneel vinden. Plus als je van provider verandert, hoef je je email adres niet te veranderen.



[Edited at 2005-11-28 22:56]


 
Anjo Sterringa
Anjo Sterringa  Identity Verified
Netherlands
Local time: 12:05
English to Dutch
+ ...
Meerdere adressen Nov 28, 2005

Een schrale troost, het gebeurt niet alleen bij een provider, er is altijd wel ergens een kink in de kabel. Mijn klanten hebben twee of drie e-mailadressen van me en mijn mobiele nummer. Soms hikt Outlook en komt mijn Wanadoo (Spanje) er niet door of wil niks weten van grote attachments, dan gebruik ik gmail, dat gaat meestal goed - maar niet altijd. Ik gebruik ook een Yahoo-adres, dat werkt meestal maar heeft ook dagen dat-ie niet ooopen te krijgen is (langzaam). Met sommige klanten werkt een a... See more
Een schrale troost, het gebeurt niet alleen bij een provider, er is altijd wel ergens een kink in de kabel. Mijn klanten hebben twee of drie e-mailadressen van me en mijn mobiele nummer. Soms hikt Outlook en komt mijn Wanadoo (Spanje) er niet door of wil niks weten van grote attachments, dan gebruik ik gmail, dat gaat meestal goed - maar niet altijd. Ik gebruik ook een Yahoo-adres, dat werkt meestal maar heeft ook dagen dat-ie niet ooopen te krijgen is (langzaam). Met sommige klanten werkt een adres beter, met andere het andere. Snap u het snap ik het.
Ik weet hoe frustrerend het is, e-mails komen niet binnen, willen niet weg of raken verstopt in de bulkmap. Mailt een collega me vrijdagmiddag: "Heb je de vertaling al af?" Ik teruggemaild: "Welke vertaling?" Was de e-mail met de bijlage om een of andere reden in de (Yahoo)-bulkmap terechtgekomen (en die open ik nooit). Gelukkig was het een klein docje en kon ik het zaterdagochtend nog doen. Zo heeft elke collega denk ik wel horrorverhalen!

Sterkte en open ook maar een yahoo of gmail account erbij.
Of stap over naar een andere (kwaliteits)provider als xs4all, als die tenminste waarmaken wat ze beloven.
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Grote mailstoring bij Hetnet






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »