https://www.proz.com/forum/dutch/38387-accepteren_claimen_van_betalingen_op_paypal.html&phpv_redirected=1

accepteren / claimen van betalingen op PayPal
Thread poster: Wouter van Kampen
Wouter van Kampen
Wouter van Kampen
Thailand
Local time: 01:30
Danish to Dutch
+ ...
Oct 28, 2005

Sorry voor deze waarschijnlijk domme vraag. Ik kan het antwoord evenwel niet vinden in de faq van PayPal en mijn e-mail aan hen blijft onbeantwoord.

Ik heb vorige week USD 30 dollar ontvangen op mijn recent geopende PayPal account. Nu schijn ik de betaling te moeten accepteren want anders wordt deze na een maand teruggeboekt naar de betaler. Ik heb me rot gezocht maar zie nergens op het transactieoverzicht (history tab) hoe je dat zou moeten doen.

Wie kan mij helpen?


 
Titia Meesters
Titia Meesters  Identity Verified
Local time: 20:30
Member (2005)
English to Dutch
is account al helemaal in orde? Oct 28, 2005

titi@home wrote:

Sorry voor deze waarschijnlijk domme vraag. Ik kan het antwoord evenwel niet vinden in de faq van PayPal en mijn e-mail aan hen blijft onbeantwoord.

Ik heb vorige week USD 30 dollar ontvangen op mijn recent geopende PayPal account. Nu schijn ik de betaling te moeten accepteren want anders wordt deze na een maand teruggeboekt naar de betaler. Ik heb me rot gezocht maar zie nergens op het transactieoverzicht (history tab) hoe je dat zou moeten doen.

Wie kan mij helpen?



> Dat komt waarschijnlijk omdat paypal een betaling heeft ontvangen en daar jouw account (nog) niet aan kan koppelen. Normaal gesproken hoef je niets te bevestigen als je een betaling ontvangt, dat gaat allemaal vanzelf. Ik kan het zo snel niet terugvinden maar volgens mij heb ik dat in het begin ook een keer gehad, en toen moest ik nog mijn creditcardnummer doorgeven ter verificatie, of zoiets.. wat jij moet doen weet ik ook niet, maar misschien helpt dit je iets verder.. Succes!


 
Wouter van Kampen
Wouter van Kampen
Thailand
Local time: 01:30
Danish to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
credit gegevens Oct 29, 2005

Ik had juist een basis account genomen om mijn credit card gegevens niet door te hoeven geven. Die limiet van USD 5000 per maand haal ik toch niet. PayPal zou voor mij een alternatief kunnen zijn voor cheques met bedragen van niet meer dan enkele tientallen dollars. Als ik mijn credit card gegevens moet doorgeven lijkt het me beter het account gelijk weer te sluiten en naar iets anders te zoeken.

Titia Meesters wrote:

--snip--
...toen moest ik nog mijn creditcardnummer doorgeven ter verificatie, of zoiets.. wat jij moet doen weet ik ook niet, maar misschien helpt dit je iets verder.. Succes!


 
Wouter van Kampen
Wouter van Kampen
Thailand
Local time: 01:30
Danish to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
uitleg van PayPal Nov 3, 2005

Gisteren kreeg ik een e-mail van PayPal customer support.

Mijn klant heeft mij betaald dmv een credit card. Om deze betaling te kunnen accepteren moet ik, vanwege de kosten die zij daardoor hebben, opwaarderen naar een Premier of Business account. Zo kunnen ze mij de kosten doorbelasten.
Deze uitleg kon ik niet vinden op hun website.

Het antwoord van hun klantenondersteuning was overigens erg helder direct gericht op de door mij gestelde vraag.


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


accepteren / claimen van betalingen op PayPal






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »