https://www.proz.com/forum/dutch/31975-gezocht_microsoft_glossaries.html&phpv_redirected=1

Gezocht: Microsoft glossaries
Thread poster: Mirella van Zevenbergen-van den Bos
Mirella van Zevenbergen-van den Bos
Mirella van Zevenbergen-van den Bos  Identity Verified
Netherlands
Local time: 20:57
Italian to Dutch
+ ...
May 3, 2005

Blijkbaar zijn de glossaries sinds 1 mei niet meer via de ftp link op de Microsoft site te verkrijgen.ftp://ftp.microsoft.com/developr/msdn/newup/glossary/ werkt niet meer.

Kan iemand mij hieraan helpen/ kan ik deze ergens anders downloaden?

Alvast bedankt,
Mirella


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 20:57
Member
English to Dutch
+ ...
Eigenaardig... May 3, 2005

Heb dit net geprobeerd, en de koppeling werkte perfect...:

ftp://ftp.microsoft.com/developr/msdn/newup/Glossary/


 
Mirella van Zevenbergen-van den Bos
Mirella van Zevenbergen-van den Bos  Identity Verified
Netherlands
Local time: 20:57
Italian to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
nogmaals gezocht May 3, 2005

Dat kan eigenaardig zijn, maar ik wil de glossaries gaan gebruiken en de link werkt nog steeds niet ( bij mij)

Dus .. als iemand deze glossaries beschikbaar kan / wil stellen
dan ben ik diegene zeer dankbaar..

gr.
Mirella


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 20:57
Member
English to Dutch
+ ...
Net de NL glossaries verstuurd May 3, 2005

Tja, de opgegeven koppeling blijft het hier goed doen.
Ik heb alvast de NL glossaries via www.yousendit.com naar jou verstuurd.
Kon niet per gewone mail, want het bestand (in zip) is +25 MB zwaar.

Hopelijk kun je er iets mee.


 
Anne Lee
Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 19:57
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
Probleem met firewall? May 3, 2005

Mirella, ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik geraak zelf ook niet aan die glossaries, dat merkte ik enkele weken geleden al. Ik weet niet of dit veroorzaakt wordt door een firewall. Ik heb mijn Norton Internet afgezet en kan er nog steeds niet aan.

 
Pieter_H
Pieter_H  Identity Verified
Norway
Local time: 20:57
Norwegian to Dutch
+ ...
Internet Explorer / Mozilla Firefox May 4, 2005

Ik heb een maand of wat geleden hetzelfde probleem gehad. IE6 wilde geen verbinding maken met de FTP-server van MS.

Nadat ik Mozilla Firefox had geïnstalleerd, was er geen vuiltje meer aan de lucht. Ik heb niet de tijd gehad om uit te dokteren WAAROM IE 6 niet werkt. Firefox werkt, en dat was voor mij voldoende en kon ik verder werken.

Nu wil ik hier geen anti-MS hets ontketenen, maar bij gebruik van Firefox zijn de kanzen op SPAM en spyware minder... - en het programm
... See more
Ik heb een maand of wat geleden hetzelfde probleem gehad. IE6 wilde geen verbinding maken met de FTP-server van MS.

Nadat ik Mozilla Firefox had geïnstalleerd, was er geen vuiltje meer aan de lucht. Ik heb niet de tijd gehad om uit te dokteren WAAROM IE 6 niet werkt. Firefox werkt, en dat was voor mij voldoende en kon ik verder werken.

Nu wil ik hier geen anti-MS hets ontketenen, maar bij gebruik van Firefox zijn de kanzen op SPAM en spyware minder... - en het programma is gratis, zoals ook het e-mailprogramma Thunderbird.
Beide zijn oorspronkelijk uitgedokterd in de LINUX-omgeving, als ik me niet vergis.


Ik moet eerlijk zijn ....

Nadat ik bovenstaande had geschreven, heb ik zojuist IE6 voor de grap nog eens geprobeerd. Nu werkt 'ie wel.
Ik gebruik XP Pro SP2 en IE SP2.


[Edited at 2005-05-04 07:33]
Collapse


 
Tico Andrea
Tico Andrea
English to Dutch
+ ...
Ook Firefox geeft problemen. Jun 1, 2005

Pieter_H wrote:

Ik heb een maand of wat geleden hetzelfde probleem gehad. IE6 wilde geen verbinding maken met de FTP-server van MS.

Nadat ik Mozilla Firefox had geïnstalleerd, was er geen vuiltje meer aan de lucht. Ik heb niet de tijd gehad om uit te dokteren WAAROM IE 6 niet werkt. Firefox werkt, en dat was voor mij voldoende en kon ik verder werken.

Nu wil ik hier geen anti-MS hets ontketenen, maar bij gebruik van Firefox zijn de kanzen op SPAM en spyware minder... - en het programma is gratis, zoals ook het e-mailprogramma Thunderbird.
Beide zijn oorspronkelijk uitgedokterd in de LINUX-omgeving, als ik me niet vergis.


Ik moet eerlijk zijn ....

Nadat ik bovenstaande had geschreven, heb ik zojuist IE6 voor de grap nog eens geprobeerd. Nu werkt 'ie wel.
Ik gebruik XP Pro SP2 en IE SP2.


[Edited at 2005-05-04 07:33]


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 20:57
Member
English to Dutch
+ ...
Probeer het eens hiermee Jun 1, 2005

Anne Lee wrote:

Mirella, ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik geraak zelf ook niet aan die glossaries, dat merkte ik enkele weken geleden al. Ik weet niet of dit veroorzaakt wordt door een firewall. Ik heb mijn Norton Internet afgezet en kan er nog steeds niet aan.


Een goeie tip: ga eens naar www.winlexic.com en download de evaluatieversie.
Erg handige tool waardoor het zoeken naar termen in de MS-woordenboeken een fluitje van een cent geworden is, en zo heb je meteen de woordenboeken die je zocht.

De volledige versie kost ook maar een paar euro's.


 
Youp Kila
Youp Kila  Identity Verified
Belgium
Local time: 20:57
English to Dutch
+ ...
Als je nou echt niet kan downloaden Jun 1, 2005

Jongens en meisjes,
als je ze écht niet kan downloaden. Ik heb ze op m'n harde schijf staan. ik wil ze best voor je op CD zetten. Niet allemaal tegelijk. Gratis. Voor niks. Ik heb Nederlands, Frans, Duits en Italiaans. In ZIP-formaat. Stuur me een lege CD en wat postzegels zodat ik de handel terug kan sturen. Hoeveel er op moet? Geen idee, weeg zo'n schijf en een envelop en reken uit. En vergeet je adres niet.


 
Evelyn Leenen-van Dijk
Evelyn Leenen-van Dijk  Identity Verified
Netherlands
Local time: 20:57
English to Dutch
+ ...
Winlexic 2005 Nov 4, 2005

Ik had dit project ook al gedownload en het zoeken in de glossaries gaat nu echt lekker makkelijk.
Groetjes,
Evelyn

>


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Gezocht: Microsoft glossaries






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »