op zoek naar vorige MS glossaries
Thread poster: Chantal Henno
Chantal Henno
Chantal Henno  Identity Verified
Local time: 22:56
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
Feb 3, 2005

Hallo collega's, ik zit met een probleempje want mijn oude trouwe harde schijf én back-upschijf hebben de geest gegeven. Gelukkig had ik nog een extra back-up van mijn vertalingen, dus geen echte catastrofe. Wel heel vervelend is dat ik mijn oudere glossaries van Microsoft kwijt ben. Ik heb de meest recente versie gedownload van de ftp van Microsoft, maar die werkt niet met mijn programma Search & Replace, dus ben ik op zoek naar iemand die deze oude glossaries (met terminologie Windows 2000 en... See more
Hallo collega's, ik zit met een probleempje want mijn oude trouwe harde schijf én back-upschijf hebben de geest gegeven. Gelukkig had ik nog een extra back-up van mijn vertalingen, dus geen echte catastrofe. Wel heel vervelend is dat ik mijn oudere glossaries van Microsoft kwijt ben. Ik heb de meest recente versie gedownload van de ftp van Microsoft, maar die werkt niet met mijn programma Search & Replace, dus ben ik op zoek naar iemand die deze oude glossaries (met terminologie Windows 2000 en evt. 98) nog in zijn/haar bezit heeft en ze voor mij eventueel op cd zou willen zetten, mits betaling natuurlijk (maar niet te duur)
Je zou mij heeeeeel gelukkig maken, want ik gebruik die glossaries heel vaak aangezien ik heel wat IT-vertalingen en lokalisatie-opdrachten heb en regelmatig opdrachtregels en foutmeldingen uit vorige versies nodig heb.
Alvast bedankt voor de moeite,
Chantal
Collapse


 
Youp Kila
Youp Kila  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:56
English to Dutch
+ ...
MS Glossaries Feb 3, 2005

Ik heb ze allemaal, maar hoe krijg ik ze bij je?

 
Chantal Henno
Chantal Henno  Identity Verified
Local time: 22:56
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
bedankt Youp Feb 3, 2005

Probleem al opgelost door snelle reactie van Youp. Bedankt Youp, I owe you.

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


op zoek naar vorige MS glossaries






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »