Hoi iedereen, ik ben nieuw hier
Thread poster: YubYub
YubYub
YubYub
English to Dutch
Oct 12, 2004

Hoi iedereen,

ik zal mij even kort voorstellen en vertellen waarom ik lid ben geworden van deze site. Mijn naam is Tim, ik ben 25 jaar en ik woon in Hengelo (ov). Ik heb journalistiek gestudeerd en bij enkele regionale dagbladen gewerkt als verslaggever. Helaas zit ik momenteel zonder baan en na eindeloos te hebben gesolliciteerd op journalistieke functies, heb ik besloten een hele andere weg in te slaan (vanwege de economische malaise nemen kranten en tijdschriften e.d. geen nieuwe
... See more
Hoi iedereen,

ik zal mij even kort voorstellen en vertellen waarom ik lid ben geworden van deze site. Mijn naam is Tim, ik ben 25 jaar en ik woon in Hengelo (ov). Ik heb journalistiek gestudeerd en bij enkele regionale dagbladen gewerkt als verslaggever. Helaas zit ik momenteel zonder baan en na eindeloos te hebben gesolliciteerd op journalistieke functies, heb ik besloten een hele andere weg in te slaan (vanwege de economische malaise nemen kranten en tijdschriften e.d. geen nieuwe mensen meer aan, solliciteren is nagenoeg zinloos geworden.)

Ik heb gesolliciteerd bij een technisch vertaalbureau in Hengelo. Ik ben nog niet aangenomen, aangezien ik niet de juiste opleiding hiervoor heb gevolgd. Toch word mij een kans gegund: van mij wordt verwacht dat ik twee Engelse en één Duitse technische handleiding vertaal naar het Nederlands. (Dit zijn handleidingen die ingaan op zeer specifieke motoronderdelen van vrachtwagens en auto's.)

Doe ik dit goed genoeg, dan moet ik opnieuw één of meerdere handleidingen vertalen. Doe ik het wederom goed genoeg, dan is dit vertaalbureau bereidt mij een baan aan te bieden.