https://www.proz.com/forum/dutch/19229-powwow_mei_of_juni_zaterdag_of_zondag_stem_kies_hier.html&phpv_redirected=1

Pages in topic:   [1 2] >
Powwow mei of juni? Zaterdag of zondag? Stem/kies hier
Thread poster: Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:38
Member
English to Dutch
+ ...
Mar 10, 2004

De kogel is nu -eindelijk- bijna door de kerk.
Ik kreeg al een tiental e-mailtjes van mensen die me vroegen wanneer we nu zouden samenkomen. Tegelijkertijd werden sommige data al 'geblokkeerd', 'weggestemd' enz.

In elk geval lijkt Brugge OK.
Dus nu nog die datum...

Op basis van wat werd voorgesteld stel ik een van de volgende data voor, telkens een zaterdag of een zondag, telkens rond een uur of twee (PM):

8 of 9 mei
5 of 6 juni
12
... See more
De kogel is nu -eindelijk- bijna door de kerk.
Ik kreeg al een tiental e-mailtjes van mensen die me vroegen wanneer we nu zouden samenkomen. Tegelijkertijd werden sommige data al 'geblokkeerd', 'weggestemd' enz.

In elk geval lijkt Brugge OK.
Dus nu nog die datum...

Op basis van wat werd voorgesteld stel ik een van de volgende data voor, telkens een zaterdag of een zondag, telkens rond een uur of twee (PM):

8 of 9 mei
5 of 6 juni
12 of 13 juni

Vanuit organisatorisch standpunt lijkt een zondag de geschikste dag (bar/bistro hebben we dan wellicht meer voor ons alleen); maar misschien willen sommigen onder jullie er wel een weekendje van maken? In dat geval lijkt een zaterdag misschien iets beter, alhoewel... Of misschien moeten jullie er weer vroeg uit op maandag?

Laten jullie dus hier weten wat het wordt?
Zoals Chris (Hopley) al eerder aangaf: dit lijkt de beste en voorwaar meest democratische manier...

De datum met de meeste stemmen haalt het, OK?

Baai baai for now,

Evert
Collapse


 
Ballistic
Ballistic  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:38
English to Dutch
+ ...
Poll Mar 10, 2004

Zondag 9 mei 2004 Brugge it shall be...afternoon tea and scones!

[Edited at 2004-03-10 22:36]


 
Els Hoefman
Els Hoefman  Identity Verified
Local time: 22:38
English to Dutch
+ ...
Juni Mar 11, 2004

Een zondag in juni is ideaal voor mij.
Tot dan!


 
Bianca Adriaensen
Bianca Adriaensen  Identity Verified
Local time: 22:38
English to Dutch
+ ...
Prima Mar 11, 2004

Ballistic wrote:

Zondag 9 mei 2004 Brugge it shall be...afternoon tea and scones!

[Edited at 2004-03-10 22:36]


Dan kom ik ook:)


 
Jacqueline van der Spek
Jacqueline van der Spek  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:38
Member
English to Dutch
+ ...
Al vermeld in Powwow lijst? Mar 11, 2004

Hoi Evert,

Klopt het dat ik deze Powwow nog niet op de lijst van Powwows zie staan?

Groetjes,
Jacqueline


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:38
Member
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Aanvraag is ingediend Mar 11, 2004

Jacqueline Hofman-van der Spek wrote:

Hoi Evert,

Klopt het dat ik deze Powwow nog niet op de lijst van Powwows zie staan?

Groetjes,
Jacqueline


Dag Jacqueline,

Ik heb net de aanvraag ingediend.
Het is nl. niet zo dat om het even wie om het even waar een Powwow kan organiseren, een maatregel ingesteld om eventuele misbruiken te verhinderen.

Als datum heb ik zondag 6 juni ingevoerd (de gulden middenweg - ik kon maar één datum invoeren), maar heb Henry al verwittigd dat we nog een einddatum aan het vastleggen zijn.

Ciao, Evert


 
Joeri Van Liefferinge
Joeri Van Liefferinge  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:38
English to Dutch
+ ...
Geen voorkeur Mar 11, 2004

Voilà, kort en krachtig.

 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:38
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
ideetje Mar 11, 2004

Ik denk dat ik niet kom. Brugge is haast een brug te ver en zondags moet ik naar de kerk. Eigenlijk ook erin maar dat gebeurt niet altijd.
Maar wat ik zeggen wou: Csaba organiseert een powwow op 5 juni en ik wou er 11-14 mei een doen. Misschien zijn 8/9 mei en 6 juni goede opties omdat eventuele mensen die van ver komen voor die van Csaba (Csaba zelf) of mij, gelijk die van jullie kunnen bezoeken.


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:38
Member
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Zondag 9 mei of 13 juni Mar 11, 2004

Goed idee, Henk.

Als er mensen zijn die inderdaad willen (en/of kunnen combineren), dan zal ik hen geen strobreed in de weg leggen: net even een en ander geverifieerd: voor mij kunnen zowel 9 mei als 13 juni




[Edited at 2004-03-13 16:23]

[Edited at 2004-03-18 18:11]


 
Jason Roberts
Jason Roberts  Identity Verified
Local time: 15:38
Dutch to English
+ ...
I like Henk's idea Mar 11, 2004

And I would try to be there for Henk's in May as well, so I vote for the Brugge one to be May 8 or 9.

-JR

[Edited at 2004-03-11 19:39]


 
Philippe Vukojevic
Philippe Vukojevic  Identity Verified
Local time: 22:38
Flemish to French
+ ...
Powwow? Mar 11, 2004

Ofwel is het omdat ik ProZ.com onvoldoende ken, ofwel heb ik een ongelooflijk gat in mijn cultuur, maar kan iemand mij vertellen wat, wie, waar, wanneer, hoe en waarom ...?

Wat het wanneer betreft, heb ik wel begrepen dat er moet worden gestemd en het waar zal zich ergens in Brugge bevinden, maar waar in Brugge?


 
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 22:38
Member
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Dat spijt me me dan toch een beetje Mar 12, 2004

Philippe Vukojevic wrote:

Ofwel is het omdat ik ProZ.com onvoldoende ken, ofwel heb ik een ongelooflijk gat in mijn cultuur, maar kan iemand mij vertellen wat, wie, waar, wanneer, hoe en waarom ...?

Wat het wanneer betreft, heb ik wel begrepen dat er moet worden gestemd en het waar zal zich ergens in Brugge bevinden, maar waar in Brugge?


We hebben het hier over o.m. De Kluiver in hartje Brugge. En ergens heb ik het wel heel eigenaardige gevoel dat niemand, maar dan ook niemand, weet met wie we nu het genoegen hebben...


 
Anjo Sterringa
Anjo Sterringa  Identity Verified
Netherlands
Local time: 22:38
English to Dutch
+ ...
powwwwwwowwwww juni Mar 12, 2004

Ik vind Brugge heel leuk, mogelijk kan ik dan de camper weer in Overijse kwijt- voor mij beter in juni. (in principe dan- 2 slagen om de arm). Zaterdag of zondag maakt niet uit.
Wat gaan we doen, eten en komen er nog activiteiten of is het gewoon gezellig eten en ervaringen uitwisselen? (voor de powwowpuzzledprozzian)
Groeten vanuit Portugal
Anjo


 
nordiste
nordiste  Identity Verified
France
Local time: 22:38
English to French
+ ...
Zondag 8 Mei - in Brugge Mar 12, 2004

Hi,

For me Sunday 8th May is the best choice.
I already have a Powwow in Paris on Saturday 5th June.

Second choice would be Sunday 13th June.


 
Chantal Henno
Chantal Henno  Identity Verified
Local time: 22:38
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
wow nen powwow Mar 13, 2004

Datum maakt niets uit. Ik kijk er echt naar uit eens kennis te maken met andere "eiland"-bewoners, zoals ik dit werk soms een beetje zie, zonder negatieve gedachten op te roepen))) Naast die "tea en scones" van onze Ballistic, graag ook een glaasje wijn op de kaart voorzien
Tot dan!
Chantal


 
Pages in topic:   [1 2] >


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Powwow mei of juni? Zaterdag of zondag? Stem/kies hier






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »