https://www.proz.com/forum/dutch/179803-bachelors_masters_enzo.html&phpv_redirected=1

bachelor's/master's enzo
Thread poster: Estla
Estla
Estla
Netherlands
Local time: 11:33
English to Dutch
Sep 8, 2010

Hallo,

Aangezien ik hier min of meer nieuw ben stel ik me even voor: Ik ben Myriam, eigenlijk een 'keukentafelvertaalster' (term gevonden in één van de topics hier), maar van plan in de toekomst meer aan vertalen te gaan doen.

Ik heb hier even rondgekeken, met name omdat ik er pas achter ben gekomen dat er een, voor mij, nieuwe wet is m.b.t. beëdiging en ik wou weten of het zin heeft van de overgangs
... See more
Hallo,

Aangezien ik hier min of meer nieuw ben stel ik me even voor: Ik ben Myriam, eigenlijk een 'keukentafelvertaalster' (term gevonden in één van de topics hier), maar van plan in de toekomst meer aan vertalen te gaan doen.

Ik heb hier even rondgekeken, met name omdat ik er pas achter ben gekomen dat er een, voor mij, nieuwe wet is m.b.t. beëdiging en ik wou weten of het zin heeft van de overgangsregeling gebruik te maken. Not!

Verder las ik vandaag op één van de fora hier, dat er via E.U.-wetgeving voor sommige opdrachten alleen een vertaler met een master's degree ingeschakeld mag worden. Weten jullie hoe dat precies zit met onze Nederlandse opleidingen en diploma's? Ik neem aan dat de meeste opleidingen met bijbehorende diploma's en getuigschriften toch het equivalent zijn van een bachelor's?

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


bachelor's/master's enzo






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »