bachelor's/master's enzo
Thread poster: Estla
Estla
Estla
Netherlands
Local time: 06:20
English to Dutch
Sep 8, 2010

Hallo,

Aangezien ik hier min of meer nieuw ben stel ik me even voor: Ik ben Myriam, eigenlijk een 'keukentafelvertaalster' (term gevonden in één van de topics hier), maar van plan in de toekomst meer aan vertalen te gaan doen.

Ik heb hier even rondgekeken, met name omdat ik er pas achter ben gekomen dat er een, voor mij, nieuwe wet is m.b.t. beëdiging en ik wou weten of het zin heeft van de overgangs
... See more
Hallo,

Aangezien ik hier min of meer nieuw ben stel ik me even voor: Ik ben Myriam, eigenlijk een 'keukentafelvertaalster' (term gevonden in één van de topics hier), maar van plan in de toekomst meer aan vertalen te gaan doen.

Ik heb hier even rondgekeken, met name omdat ik er pas achter ben gekomen dat er een, voor mij, nieuwe wet is m.b.t. beëdiging en ik wou weten of het zin heeft van de overgangsregeling gebruik te maken. Not!

Verder las ik vandaag op één van de fora hier, dat er via E.U.-wetgeving voor sommige opdrachten alleen een vertaler met een master's degree ingeschakeld mag worden. Weten jullie hoe dat precies zit met onze Nederlandse opleidingen en diploma's? Ik neem aan dat de meeste opleidingen met bijbehorende diploma's en getuigschriften toch het equivalent zijn van een bachelor's?

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


bachelor's/master's enzo






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »