Autowoordenboek nu op het internet te raadplegen
Thread poster: Henk Peelen
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:25
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
May 14, 2010

Rond de jaarwisseling hadden we een discussie over woordenboekvragen die op KudoZ verschenen en gerelateerd daaraan de prijs van woordenboeken.

Ik kan de vurige discussie van destijds niet meer vinden en misschien zijn de messen al weer stomp geworden, maar ik kan me herinneren dat we het ook over het Aurowoordenboek hadden, vanwege de lage prijs.
Dat woordenboek was toen niet op het internet te raadplegen.

Welnu,
... See more
Rond de jaarwisseling hadden we een discussie over woordenboekvragen die op KudoZ verschenen en gerelateerd daaraan de prijs van woordenboeken.

Ik kan de vurige discussie van destijds niet meer vinden en misschien zijn de messen al weer stomp geworden, maar ik kan me herinneren dat we het ook over het Aurowoordenboek hadden, vanwege de lage prijs.
Dat woordenboek was toen niet op het internet te raadplegen.

Welnu, nu wel:
http://www.autowoordenboeken.nl/index.php


Tot 15 juni kun je een gratis proefrit maken, daarna 12,50 per jaar.

Voor de mensen die scherp op de prijs zijn: let op! Je ziet ergens staan dat 12,50 een euro per maand betekent. Zeer misleidiende informatie! Het is namelijk 1,0416666 euro.
Dan heb je wel alles bij elkaar: woorden, termen en eenheden.
Als ik het goed begrijp, moet je voor het F1-woordenboek afzonderlijk betalen.

[Bijgewerkt op 2010-05-14 09:16 GMT]
Collapse


 
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 19:25
English to German
+ ...
Woordenboek juridisch Nederlands-Duits May 14, 2010

Binnen niet al te lange tijd zal ook het juridisch woordenboek NL-D (Gateway) online gaan. Ik heb nog geen duidelijk idee hoeveel dat abonnement dan zal gaan kosten. Groetjes, Susanne

 
Michiel Zijlstra
Michiel Zijlstra  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:25
Member (2005)
English to Dutch
+ ...
En nog een autowoordenboek May 14, 2010

Laat ook deze niet ontbreken in je lijst met autowoordenboeken:

http://members.multimania.nl/parahuys/autowoordenboek/

Ik zie dat de site nu wel veel reclame heeft, maar de vertalingen zijn er niet minder om.

Gebruik van de website is gratis.


[Edited at 2010-05-14 08:59 GMT]


 
Zagato_Olaf
Zagato_Olaf
Local time: 19:25
Autowoordenboek aanzienlijk uitgebreid Nov 21, 2011

Henk Peelen wrote:

Rond de jaarwisseling hadden we een discussie over woordenboekvragen die op KudoZ verschenen en gerelateerd daaraan de prijs van woordenboeken.

Ik kan de vurige discussie van destijds niet meer vinden en misschien zijn de messen al weer stomp geworden, maar ik kan me herinneren dat we het ook over het Aurowoordenboek hadden, vanwege de lage prijs.
Dat woordenboek was toen niet op het internet te raadplegen.

Welnu, nu wel:
http://www.autowoordenboeken.nl/index.php


Tot 15 juni kun je een gratis proefrit maken, daarna 12,50 per jaar.

Voor de mensen die scherp op de prijs zijn: let op! Je ziet ergens staan dat 12,50 een euro per maand betekent. Zeer misleidiende informatie! Het is namelijk 1,0416666 euro.
Dan heb je wel alles bij elkaar: woorden, termen en eenheden.
Als ik het goed begrijp, moet je voor het F1-woordenboek afzonderlijk betalen.

[Bijgewerkt op 2010-05-14 09:16 GMT]


Dag Henk en andere leden,

Mag ik mij even voorstellen?
Mijn naam is Olaf Roeten en ik schrijf o.a. op het Alfa Romeo Bulletin Board over historische Alfa Romeo's. Mijn nickname is "Zagato_Olaf". Ik ben geen professioneel vertaler maar maak wel gebruik van autowoordenboeken om technische termen te vertalen.

Ik zag tot mijn plezier dat er een nieuwe website is met een uitbreiding van het aantal talen. Ik zie Nederlands, Engels, Amerikaans, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Chinees, Pools en Russisch met Portugees, Braziliaans en Japans in aantocht.

Kijk maar eens op http://www.autodictio.com/Nederlands

Groet! Olaf


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Autowoordenboek nu op het internet te raadplegen






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »