Powwow in Antwerpen of Gent - 28 februari 2004
Thread poster: Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS
Evert DELOOF-SYS  Identity Verified
Belgium
Local time: 19:58
Member
English to Dutch
+ ...
Dec 23, 2003

Youp Kila schreef eerder:

[quote]Ik zal eerlijk zeggen, dat ik de eerste keer met veel twijfels zat of ik dat berichtje nu juist wel of juist niet zou schrijven. Ik had toen al gezien dat Mette iets gelijkaardigs had aangeboden, maar ik had zo'n gevoel van "dat kan je niet echt hard maken" en "wiens reputatie help je mogelijkerwijs naar de bliksem". Achteraf bezien was het blijkbaar toch nuttig en heeft het gevolgen gehad in die zin dat enkele anderen tenminste hun geld gekregen hebben.
Eerlijk gezegd vind ik, dat wij te weinig met elkaar over dit soort zaken durven te discussiëren. Ik weet verhipte goed dat er gevaarlijke kantjes aan zitten, maar dergelijke problemen liggen in dezelfde lijn als werken aan 1 eurocent per woord.
Houd me ten goede, ik pleit niet voor prijsafspraken (dat zou trouwens kartelvorming zijn en dat mag niet in de EU) maar iedereen weet dat je onder een bepaalde prijs eigenlijk niet leefbaar zit te werken.
Misschien is het weer tijd om een PowWow in Antwerpen te organiseren in het Nieuwe Jaar, dan kunnen over al dat soort zaken eens met elkaar van gedachten wisselen. Zijn er nog liefhebbers voor een hapje rijsttafel?[quote]


Soms houden we er nagenoeg dezelfde ideeën op na. Ik heb deze namiddag een aanvraag doorgestuurd voor een Powwow in ofwel Antwerpen ofwel Gent, op 28 februari 2004.
Dat mag uiteraard opnieuw zo'n schitterende rijsttafel zijn, maar misschien verhuizen we die best eens naar Gent?

Alle suggesties welkom.

Om maar meteen in de sfeer te blijven: ik kreeg net van diezelfde dame die Anjo eindelijk betaald heeft een vriendelijke uitnodiging om een technische vertaling (9.500 woorden-PDF) naar het Frans te maken voor 0,03 USD, tegen 25.12, overmorgen dus.
Heb niet geantwoord, of wat dacht je?




[Edited at 2003-12-23 16:43]


 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:58
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
Heb wel een beetje zin om te komen Jan 2, 2004

Ik kan echter nog niet helemaal zeggen of het lukt. Dat hangt ook samen met de locatie (afstand) en de begin- en eindtijd.
Heb je enig idee hoe laat je ons verwacht en hoe laat we geacht worden huize Deloof-sys te (hebben) verlaten?

Nog weinig animo trouwens.
Zodra de oliebollen op zijn en we allemaal weer met twee benen op de grond staan, zullen er wel meer belangstellenden boven komen drijven, vermoed ik.
Hoewel,
... See more
Ik kan echter nog niet helemaal zeggen of het lukt. Dat hangt ook samen met de locatie (afstand) en de begin- en eindtijd.
Heb je enig idee hoe laat je ons verwacht en hoe laat we geacht worden huize Deloof-sys te (hebben) verlaten?

Nog weinig animo trouwens.
Zodra de oliebollen op zijn en we allemaal weer met twee benen op de grond staan, zullen er wel meer belangstellenden boven komen drijven, vermoed ik.
Hoewel, als ik de krant
http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6739861.ece
zo lees, zijn er in februari niet veel Nederlanders meer. Ach, boulevardbladen moet je met een vrachtwagen vol zout nemen. Ik hoop dat het meevalt.

Hoe dan ook:
allemaal de beste wensen voor 2004
http://www.riversongs.com/Flas/sunrise.html

[Edited at 2004-01-02 11:02]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Powwow in Antwerpen of Gent - 28 februari 2004






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »