Off topic: We zullen doorgaan.
Thread poster: Anne Lee
Anne Lee
Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 09:58
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
Oct 27, 2009

Om halfelf 's avonds surf ik toevallig naar de website van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid om de Engelse vertaling van het Instituut op te zoeken, en ondanks het feit dat ik heel erg moe ben omdat ik tijdens de laatste dagen veel te lang voor de computer gezeten heb, wat onvermijdelijk gepaard gaat met teveel zwarte koffie en te weinig slaap, zie ik plots iets dat me het gevoel geeft van een zingende vogel op een tak, een kind op Sinterklaasdag en een freule in de lente:
Eind
... See more
Om halfelf 's avonds surf ik toevallig naar de website van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid om de Engelse vertaling van het Instituut op te zoeken, en ondanks het feit dat ik heel erg moe ben omdat ik tijdens de laatste dagen veel te lang voor de computer gezeten heb, wat onvermijdelijk gepaard gaat met teveel zwarte koffie en te weinig slaap, zie ik plots iets dat me het gevoel geeft van een zingende vogel op een tak, een kind op Sinterklaasdag en een freule in de lente:
Eindelijk, eindelijk is er een nieuwe verzamel-CD uitgebracht met het werk van Ramses Shaffy, waaronder maar liefst 22 nooit eerder uitgebrachte tracks. Dat moet op 26 oktober gebeurd zijn, gisteren dus, en ik heb het nu pas gemerkt. Hoe is dat mogelijk? Hoera hoera hoera (sprongetje ter plaatse). Misschien mogen zulke dingen hier niet gemeld worden omdat het uiteindelijk om een product gaat, maar in mijn ogen is het veel meer dan dat: het werk van mijn muzikale held van al die jaren terug. Lang leve Ramses.
Collapse


 
Channa Montijn
Channa Montijn  Identity Verified
Netherlands
Local time: 10:58
Member (2003)
English to Dutch
+ ...
Geweldig nieuws Oct 28, 2009

En jij maakt op jouw beurt mijn dag weer helemaal goed met dit geweldige nieuws!
Ik ben al jaren een grote fan van Ramses (heb zelfs een keer een wijntje met hem gedronken in een Amsterdams cafe waar ik normaliter nooit kwam... over toeval gesproken).
Je bent zo moe, schrijf je... ik zou zeggen namens Shaffy: Hoog, Anne, kijk omhoog Anne want daar is de blauwe lucht


 
Channa Montijn
Channa Montijn  Identity Verified
Netherlands
Local time: 10:58
Member (2003)
English to Dutch
+ ...
Shaffy is helaas overleden Dec 1, 2009

Heel triest nieuws vandaag:

http://www.telegraaf.nl/prive/5461011/__Ramses_Shaffy_overleden__.html?p=1,1


 
Anne Lee
Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 09:58
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
TOPIC STARTER
Daar word ik stil van. Dec 1, 2009

Bedankt, Channa. Dat wist ik nog niet. Heb tijdens de voorbije dagen nog veel naar zijn liedjes geluisterd. Gelukkig kan ik op Youtube nog een heleboel filmpjes vinden van zijn optredens. Die mooie liedjes zijn er voor altijd.

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


We zullen doorgaan.






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »