Off topic: Gefeliciteerd met het nieuwe prinsesje Eléonore Fabiola Victoria Anne Marie
Thread poster: Henk Peelen
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 03:52
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
Apr 16, 2008

België gefeliciteerd met het nieuwste prinsesje.
Ik was net een bijdrage aan het voorbereiden voor "Klanten verwerven". Komt misschien goed van pas, nu jullie weer een Belgisch mondje extra moeten voeden. Lekker hard aan het werk!

Photobucket

Zuinig zijn ze niet, je kunt ongestraft foto's "stelen" op hun website http://www.monarchie.be/nl/family/filip/cv.html


 
Susanne Bittner
Susanne Bittner  Identity Verified
Local time: 03:52
English to German
+ ...
4:3 Apr 16, 2008

Begrijp ik het goed dat ,ze' nu met 4:3 voor liggen? En wat die fotos van jou betreft -geen een schattig baby'tje! Groetjes, Susanne

 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 03:52
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
SITE LOCALIZER
Ben jij nou moeder? Apr 16, 2008

Had jij ze met vijf minuten op het internet staan? Toch eerst even moedermelk drinken, wassen, haartjes kammen, schaatsmuts op en zo?

En oh ja, je hebt gelijk: ma Thilde verslaat ma Xima met 4:3.
Maar ook zij moet natuurlijk even uitpuffen en het gezicht in de plooi zien te krijgen voordat de troepen der blitsklikkers die der blitskikkers mogen verslaan.

[Bijgewerkt op 2008-04-16 09:19]


 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 03:52
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
SITE LOCALIZER
Eindelijk ... Apr 22, 2008

negen maanden na de stoottroepen hebben de blitsklikkers de blitskikkers overwonnen. Toch ziet het er heel vredig uit. De blitskikkers laten zich graag verslaan.
Photobucket

EleoNoor in plaats van EleoBelg, een beetje TegenWicht tegen Frans gedoe.
Hier zijn nog veel meer mooie foto's
http://www.celebrity-babies.com/2008/04/introducing-pri.html
Een commentator heeft gelijk, dit is de mooiste:

Photobucket

Niets schaatsmuts, je hebt toch oudere broers en zussen om je op je kop te zitten! De pretoogjes ernaast maken wel duidelijk wie het gewonnen heeft van wie.
Sorry, ik ben ook de jongste van vier.



Oh ja, kiekjes van hummels:
je zet ze op
http://photobucket.com/
en kopieert de HTML Code naar hier


[Bijgewerkt op 2008-04-22 14:09]


 
Tineke Pockelé
Tineke Pockelé  Identity Verified
Belgium
Local time: 03:52
French to Dutch
+ ...
Ons Noor Apr 22, 2008

Goed dat jij ons zo op de hoogte houdt, Henk, inclusief fotomateriaal zelfs! Het was mij namelijk volledig ontgaan dat ma Tilde wederom zwanger was. Dat kweekt ook maar raak, die lui... (of was ik te druk met kiekjes schieten van mijn eigen pasgeboren hummel?).


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Gefeliciteerd met het nieuwe prinsesje Eléonore Fabiola Victoria Anne Marie






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »