Off topic: French Fries
Thread poster: Henk Peelen
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 23:01
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
Mar 21, 2008

Wat gebeurt er eigenlijk wanneer ze er in Amerika (VS van ~) achter komen dat de familie van John McCain French Fries verkoopt?
Dat kan toch nooit goed gaan?
Of dat meneertje hug-a-bee in een triootje met meneertje Haggard en een New Yorks belmeisje geen bij zoende maar ....
Dat kan toch nooit goed gaan?
Nou we het over New York hebben en triootjes hebben, het schijnt dat de huidige senator van New York staat in de buurt was toen haar clown ergens in 1997 of zo een onder
... See more
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer ze er in Amerika (VS van ~) achter komen dat de familie van John McCain French Fries verkoopt?
Dat kan toch nooit goed gaan?
Of dat meneertje hug-a-bee in een triootje met meneertje Haggard en een New Yorks belmeisje geen bij zoende maar ....
Dat kan toch nooit goed gaan?
Nou we het over New York hebben en triootjes hebben, het schijnt dat de huidige senator van New York staat in de buurt was toen haar clown ergens in 1997 of zo een onderonsje had met een stagiaire.
In de buurt?
Een ruim begrip!
Hoe kort bij nou eigenlijk?
Ik bedoel maar, democraten kunnen dan zijden sokken zijn, mannen zijn per definitie niet zo veelzijdig als vrouwen. Ik heb die sigaar al nooit kunnen snappen, maar nooouuu snap ik waarom hij er een hulpmiddel moest hebben.
Dat kan toch nooit goed gaan?


Maar goed, Franse Friezen was het onderwerp.
Het schijnt dat de Vlamingen de Fransen een beetje onder controle beginnen te krijgen (ik heb gisteren lekker keihard Waterloo van Abba gedraaid), maar de Friezen nog lang niet:
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2008/02/15/J001.htm

Dat de Franse staat graag Friezen wil verFransen, snap ik, maar Klaas-Jan moet wel (niet als enige) even een advocaat hebben, want hij heeft er zelf nog niet zo veel haast mee.

Een provinciegenoot Bert van Reemst, evenals ik niet onder ede geboren, maar, nog veel officiëler, in Ede geboren, verkoopt als beginnend artiest een aantal CD's ten bate van Klaas-Jan

Photobucket

Tientje plus verzendkosten. Wanneer je op de powwow in Nijmegen komt, kan ik hem voor je meenemen (geen verzendkosten). Je kunt ze bij hem bestellen (reemst at home.nl) of bij mij, maar misschien wel snel. Ik weet niet hoe hard het loopt.

Vijf country-achtige nummers, veel beter dan Johnny Cash, vind ik, maar ik hou niet echt van Cash en country. Eentje zelfgeschreven, en verder Ring of fire (Carter familiy), Let's dance (Piet Veerman), Folsom prison blues (Johnny Cash) en Countryroads John Denver).


Of hier kun je ten batre van Klaas-Jan tegen Euro 1,50 een nummer van een andere artiest ene Willem Jacobs ophalen: http://www.truckwebshop.nl/index.php?_a=viewProd&productId=2134


Het is al Goede Vrijdag, nou jouw aandeel nog. Van teveel paaseieren krijg je puistjes, van CD's niet.

Goede Vrijdag!
Collapse


 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 23:01
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
SITE LOCALIZER
Liedje voor de liefhebbers Mar 22, 2008

Een truckchauffeur: http://nl.youtube.com/watch?v=uhSmgMO8Rbg

Photobucket

Photobucket



Prettige paasdagen!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


French Fries






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »