Ny Dansk-Tysk / Tysk-Dansk ordbog
Thread poster: Christine Andersen
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 14:55
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Aug 9, 2007

Se hvad lige bippede ind på min mail (og sikkert en hel del andres, men alligevel):

Det er ikke noget, jeg selv kommer til at bruge ret meget, men de andre ordbøger er jo rigtig gode, så jeg syntes, jeg lige ville gør opmærksom på det.

God fornøjelse!

********************************

Ny Dansk-Tysk / Tysk-Dansk ordbog

Vi kan nu præsentere vores nye Dansk-Tysk / Tysk-Dansk ordbog. Ordbogen er lavet på baggrund af vores erfa
... See more
Se hvad lige bippede ind på min mail (og sikkert en hel del andres, men alligevel):

Det er ikke noget, jeg selv kommer til at bruge ret meget, men de andre ordbøger er jo rigtig gode, så jeg syntes, jeg lige ville gør opmærksom på det.

God fornøjelse!

********************************

Ny Dansk-Tysk / Tysk-Dansk ordbog

Vi kan nu præsentere vores nye Dansk-Tysk / Tysk-Dansk ordbog. Ordbogen er lavet på baggrund af vores erfaringer og succes med vores to eksisterende ordbøger, Dansk-Engelsk / Engelsk-Dansk og Den Danske Netordbog.

På sigt vil mediumudgaven blive udviklet til en masterordbog. Grammatikken udvides, og der bliver tilføjet eksempler. Alt dette betyder, at masterudgaven vil få et bredere fundament end mediumudgaven.

Læs mere her om ordbogen her: http://www.ordbogen.com/ordboger/daty/


Introduktionspris: 25% RABAT
I perioden 1. august . 31. december 2007 har du mulighed for at sikre dig 25 % rabat i forhold til vores faste listepriser på 1 års ubegrænset brug af den tyske mediumordbog.

Du skal blot logge ind på www.ordbogen.com med din bruger, og vælge "Ordbøger" i menuen, hvorefter du kan købe ordbogen.
Ordbogen.com ønsker alle en rigtig god sommer!

********************************
Collapse


 
Mette Stroander
Mette Stroander  Identity Verified
Local time: 14:55
Danish to Italian
+ ...
Tak for det! Aug 9, 2007

Tak for tippen!
Hvad mailing list for du disse nyheder fra? Bare for at vide, for jeg har ikke faaet det.
Ha' en rigtig god dag
Mette


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 14:55
Member (2003)
Danish to English
+ ...
TOPIC STARTER
Jeg abonnerer bare på de andre ordbøger Aug 9, 2007

Jeg betaler en beskeden kr. 200,- om året for ubegrænset brug af de andre - du kan se hvordan på webstedet. Men ellers tror jeg ikke, jeg er på en mailing list.

Jeg bruger ordbogen flittigt, og det kan de måske registrere. Ellers er der ingen pop-ups eller andet - bare en påmindelse om, at nu skal man forny sin abonnement

Der er også mulighed for at sende en gaveabonnement - hvis du kender nogen, d
... See more
Jeg betaler en beskeden kr. 200,- om året for ubegrænset brug af de andre - du kan se hvordan på webstedet. Men ellers tror jeg ikke, jeg er på en mailing list.

Jeg bruger ordbogen flittigt, og det kan de måske registrere. Ellers er der ingen pop-ups eller andet - bare en påmindelse om, at nu skal man forny sin abonnement

Der er også mulighed for at sende en gaveabonnement - hvis du kender nogen, der bliver glad for en ikke-fedende gave, der heller ikke samler støv
Collapse


 
William [Bill] Gray
William [Bill] Gray  Identity Verified
Norway
Local time: 14:55
Member (2006)
English
+ ...
Anbefales! Aug 9, 2007

Jeg synes at ordbogen.dk er en av de beste ordbokene noensinne! Det er så nøyaktig, lett å bruke, og BILLIG!

Til hjelp av og til med mitt Norske oversettelsesarbeid.

Og på 1.september blir det lansert en nye, forbedret versjon.



 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Ny Dansk-Tysk / Tysk-Dansk ordbog






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »