Handelshøjskolen i Århus
Thread poster: Eliza-Anna
Eliza-Anna
Eliza-Anna  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 13:11
Danish to English
+ ...
Mar 8, 2007

Jeg har lige snakket med Lone Damsgaard fra Handelshøjskolen i Århus og hun siger at de skal holde et kursus ved navn "Terminologistyring og sproglig videndelig" den 19 og 20 marts. I øjeblikket er der kun tilmeldt fire personer og hun bad mig spørge andre oversættere hvis de var interesseret. Hvis nogen af jer er interesseret kan du kontakte hende på mandag - hendes email er [email protected]. Oprindeligt skulle kurset finde sted den 13 og 14 ... See more
Jeg har lige snakket med Lone Damsgaard fra Handelshøjskolen i Århus og hun siger at de skal holde et kursus ved navn "Terminologistyring og sproglig videndelig" den 19 og 20 marts. I øjeblikket er der kun tilmeldt fire personer og hun bad mig spørge andre oversættere hvis de var interesseret. Hvis nogen af jer er interesseret kan du kontakte hende på mandag - hendes email er [email protected]. Oprindeligt skulle kurset finde sted den 13 og 14 marts, men den blev flyttet til 19 og 20 marts. Hvis I har lyst til at tilmelde, vær sød og sig til hende at det var jeg som fortalte jer om det.Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 14:11
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Link to details of the course... Mar 9, 2007

I can warmly recommend any course taught by Morten Pilegaard and/or Peter Steffensen

http://www.asb.dk/courses/2007/terminologistyring/praktiskeoplysninger.aspx

I must check my calendar...

And if anyone is intrested I can offer a bed in Ebeltoft, within reach of Århus - contact me and we can talk transport.

Ch
... See more
I can warmly recommend any course taught by Morten Pilegaard and/or Peter Steffensen

http://www.asb.dk/courses/2007/terminologistyring/praktiskeoplysninger.aspx

I must check my calendar...

And if anyone is intrested I can offer a bed in Ebeltoft, within reach of Århus - contact me and we can talk transport.

Christine
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Handelshøjskolen i Århus






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »