Er der nogen jyder, der vil med til Odense den 20/1 ?
Thread poster: Christine Andersen
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:31
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Jan 9, 2007

Fagforeningen Kommunikation og Sprog er ikke en konkurrent til Proz.com, så jeg håber, det er i orden, jeg laver posten her.

Jeg bor i Ebeltoft og overvejer at tage til Odense den 20. januar. Jeg kører selv, og der er plads i bilen. Er der nogen, f. eks. fra Djursland eller Århus, som vil med?

Som medlemmerne ved, holder vores kære fagforening en serie møder, og vil høre vores mening.

Jeg vil høre, hvad de gør for selvstændige.

Det e
... See more
Fagforeningen Kommunikation og Sprog er ikke en konkurrent til Proz.com, så jeg håber, det er i orden, jeg laver posten her.

Jeg bor i Ebeltoft og overvejer at tage til Odense den 20. januar. Jeg kører selv, og der er plads i bilen. Er der nogen, f. eks. fra Djursland eller Århus, som vil med?

Som medlemmerne ved, holder vores kære fagforening en serie møder, og vil høre vores mening.

Jeg vil høre, hvad de gør for selvstændige.

Det er altså kun for medlemmer af fagforeningen Kommunikation og Sprog, og jeg har nævnt det for Anne Grete Stahl, men jeg nævner det lige her for at se, hvad der sker.

Håber vi ses - det kunne være hyggeligt at mødes inden det store møde...

Christine
______________________

Her er mailen, som medlemmerne har fået:

Kære medlem

Udvikling af Kommunikation og Sprog – vi har brug for din mening

Kommunikation og Sprog er medlemmernes organisation. Beslutninger træffes af medlemmerne, men hvordan skal det gøres i fremtiden?

På Landsmødet 2006 blev det besluttet at sætte en medlemsdebat i gang om, hvordan KS lever op til kravene til en moderne fagforening; det vil sige en synlig organisation, som varetager medlemmernes interesser, på en måde de kan identificere sig med, og som tilbyder en ramme for faglige aktiviteter og netværk i studietid, i arbejdslivet og i seniorlivet.

Har du idéer, meninger og lyst til at være med til at udvikle din fagforening, så kom og vær med i debatten.

Debatten strækker sig over tre møder med hver sit tema:

20. januar 2007 kl. 10 – 16, Mødecenter Odense: Medlemmets møde med KS.
Her er der fokus på medlemmernes forventninger, ønsker og krav til Forbundet.

29. september 2007 kl. 10 – 16, Mødecenter Odense: KS - den kommunikerende fagforening.
Her er fokus på forbundets profil og markering af kommunikation og sprog som centrale faglige kvalifikationer i et moderne videnssamfund.

1. marts 2008 kl. 10 – 16, Hotel Legoland, Billund: Nyt KS – byg et forbund.
Her samles trådene, og konturerne tegner sig af et måske nyt og anderledes Forbund.

Forbundet betaler transport og forplejning ved møderne.

Mellem møderne vil der være mulighed for at udveksle synspunkter i et elektronisk netværk i Groupcare. Her kan du også sige, hvad du mener, selvom du ikke deltager i møderne.


Hvis du ønsker at deltage i møderne, kan du tilmelde dig hos Anne-Grete Stahl på e-mail: [email protected] inden 12. januar 2007.

Med venlig hilsen
Forbundet Kommunikation og Sprog

Birgitte Jensen
Forbundsformand
_________________________________



[Edited at 2007-01-09 08:25]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Er der nogen jyder, der vil med til Odense den 20/1 ?






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »