Tysk -> dansk oversætter m. transit SØGES
Thread poster: lisevs
lisevs
lisevs
Local time: 08:29
Nov 30, 2006

På grund af en lang og indviklet historie sidder en af mine kunder nu med et projekt der er strandet fordi jeg nu ikke længere har ressourcer til at tage opgaven før jul.

Derfor denne forespørgsel om der her måske findes oversættere fra tysk til dansk der bruger Transit og som kan tage en opgave på ca. 6500 ord - MEGET teknisk. - Og den skulle selvfølgelig faktisk være færdig til i morgen...

Skriv her eller send en e-mail til mig, så sender jeg kontaktdata p�
... See more
På grund af en lang og indviklet historie sidder en af mine kunder nu med et projekt der er strandet fordi jeg nu ikke længere har ressourcer til at tage opgaven før jul.

Derfor denne forespørgsel om der her måske findes oversættere fra tysk til dansk der bruger Transit og som kan tage en opgave på ca. 6500 ord - MEGET teknisk. - Og den skulle selvfølgelig faktisk være færdig til i morgen...

Skriv her eller send en e-mail til mig, så sender jeg kontaktdata på min kunde, så kan I selv aftale resten indbyrdes.

Vh
Lise
Collapse


 
Mette Hansen
Mette Hansen  Identity Verified
Denmark
Local time: 08:29
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Vil da gerne hjælpe en kunde i nød. Nov 30, 2006

Du kan bare sende min e-mail adresse til ham, så kan han kontakte mig, eller du kan sende mig deres mail, så kontakter jeg dem.
Hilsen,
Mette
allround(snabela)mail.dk


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Tysk -> dansk oversætter m. transit SØGES






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »