Microsoft-opdatering forhindrer Den Store Danske Encyklopædi i at starte
Thread poster: lisevs
lisevs
lisevs
Local time: 14:11
Aug 17, 2006

Hej,

måske er der også nogle af jer, der har Den Store Danske Encyklopædi - og opdager at programmet pludselig ikke vil starte. Inden I som jeg begynder at spilde tid med at geninstallere og lede efter fejl alle mulige mærkelige steder, synes jeg I skal vide, at det ikke er umagen værd.

Jeg skrev om mit problem til Gyldendal og fik følgende svar:
"Tirsdag den 8. August udsendte Microsoft opdateringen KB917422. Den skaber desværre problemer for Den Store Dan
... See more
Hej,

måske er der også nogle af jer, der har Den Store Danske Encyklopædi - og opdager at programmet pludselig ikke vil starte. Inden I som jeg begynder at spilde tid med at geninstallere og lede efter fejl alle mulige mærkelige steder, synes jeg I skal vide, at det ikke er umagen værd.

Jeg skrev om mit problem til Gyldendal og fik følgende svar:
"Tirsdag den 8. August udsendte Microsoft opdateringen KB917422. Den skaber desværre problemer for Den Store Dansk Encyklopædi, så den ikke vil starte.
Vi er ved at finde en løsning og jeg vil kontakte dig, så snart jeg ved noget mere."

Se også:
http://www.support.gyldendal.dk/ -> "Programmet vil ikke starte"

- Bare så I ved det....

Jeg håber Gyldendal slæber Microsoft for retten - tænk hvor mange timers skøn arbejdstid der spildes hos privatpersoner og firmaer, fordi Microsoft udsender sådan en opdatering, der skaber problemer for alle mulige andre

Vh
Lise
Collapse


 
Pernille Chapman
Pernille Chapman  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 13:11
Member (2004)
English to Danish
+ ...
Mange tak for tippet, Lise Aug 17, 2006

Jeg bruger Encyklopædien ca. en gang om måneden til en bestemt type opgave, så det er sørme godt at vide, hvor man kan få flere oplysninger. Min version duer heller ikke - der sker ikke en pind, når jeg forsøger at åbne den. Argh!

 
Marianne Sorensen
Marianne Sorensen  Identity Verified
Denmark
Local time: 14:11
English to Danish
+ ...
Microsoft i gang med at løse problemet nu Sep 13, 2006

Læste i avisen i dag 13-09-06, at Microsoft har frigivet en ny opdatering, som løser problemet. Det har ramt mange andre slags opslagsværker osv.
Kan fås ved at ringe til deres tekniske support (44 89 01 00) og spørge efter hotfix KB924867. Så får man en e-mail med adressen på den ny opdatering.
Den kommer på Microsofts hjemmeside i løbet af en uge.
Mange hilsner Marianne Sørensen


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Microsoft-opdatering forhindrer Den Store Danske Encyklopædi i at starte






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »