Off topic: Off-topic, men...
Thread poster: Soren Petersen
Soren Petersen
Soren Petersen
United States
Local time: 03:50
Member
English to Danish
+ ...
Dec 23, 2005

...jeg vil da lige benytte chancen til at ønske en rigtig god jul til alle mine kollegaer i oversætterbrancen.

Go' jul allesammen!

Med venlig hilsen,
Søren


 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 10:50
English to Danish
+ ...
Tak - og i lige måde Dec 24, 2005

Glædelig jul!

Venlig hilsen
Barbara


 
Dinny
Dinny  Identity Verified
Greece
Local time: 11:50
Italian to Danish
+ ...
Hilsener fra Kreta Dec 24, 2005

Glædelig jul derhjemme i kulden. Glæd jer, stearinlys kommer meget bedre til sin ret i mørke. Når jeg ser mit lille juletræ stå i strålende solskin, føles det en lille smule forkert...

Men jeg nyder, at man hernede ikke rigtigt ta'r alt det julehalløj alvorligt, en hyggelig middag med familien, en lille overraskelse under træet (hvis man har et) til børn eller børnebørn, men så er den altså heller ikke længere.

Og så er det vist på tide at få slukket
... See more
Glædelig jul derhjemme i kulden. Glæd jer, stearinlys kommer meget bedre til sin ret i mørke. Når jeg ser mit lille juletræ stå i strålende solskin, føles det en lille smule forkert...

Men jeg nyder, at man hernede ikke rigtigt ta'r alt det julehalløj alvorligt, en hyggelig middag med familien, en lille overraskelse under træet (hvis man har et) til børn eller børnebørn, men så er den altså heller ikke længere.

Og så er det vist på tide at få slukket PC'en og finde julefreden frem!
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Off-topic, men...






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »