Nyt powwow i Danmark!
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 07:06
English to Danish
+ ...
Apr 20, 2005

Du kan nu tilmelde dig årets begivenhed: powwowet i Odense den 20. juni.
Gå ind på: http://www.proz.com/powwow/668 for at se mere om arrangementet.
Tak til Jeanette for initiativet!

Jørgen


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 07:06
English to Danish
+ ...
Tidspunktet er ændret Apr 22, 2005

Ja, jeg håber også, at I har lyst til at mødes. Vi har jo en masse til fælles, og når vi sidder hele året rundt alene ved hver vores computer, må der være enormt meget, vi kan snakke om.Det har vist sig, at flere af de interesserede allerede har booket deres weekender i juni, så vi er nødt til at flytte arrangementet til august. Det ser foreløbig ud til at blive 20. august, men hvis den dato passer dårligt og I interesserede i at være med, kan I stadig nå at få indflydelse.
... See more
Ja, jeg håber også, at I har lyst til at mødes. Vi har jo en masse til fælles, og når vi sidder hele året rundt alene ved hver vores computer, må der være enormt meget, vi kan snakke om.Det har vist sig, at flere af de interesserede allerede har booket deres weekender i juni, så vi er nødt til at flytte arrangementet til august. Det ser foreløbig ud til at blive 20. august, men hvis den dato passer dårligt og I interesserede i at være med, kan I stadig nå at få indflydelse.

Venlig hilsen

Jeanette
Collapse


 
CPTrans
CPTrans
United States
Local time: 00:06
English to Danish
+ ...
Hold det i efteråret Apr 23, 2005

Hejsa
Jeg kommer hjem til Oktober, er det muligt og flytte det til den tid?
Varm hilsner
Vibeke



Jeanette Brammer wrote:

Ja, jeg håber også, at I har lyst til at mødes. Vi har jo en masse til fælles, og når vi sidder hele året rundt alene ved hver vores computer, må der være enormt meget, vi kan snakke om.Det har vist sig, at flere af de interesserede allerede har booket deres weekender i juni, så vi er nødt til at flytte arrangementet til august. Det ser foreløbig ud til at blive 20. august, men hvis den dato passer dårligt og I interesserede i at være med, kan I stadig nå at få indflydelse.

Venlig hilsen

Jeanette


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Nyt powwow i Danmark!






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »