Powwow igen i år?
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 21:46
English to Danish
+ ...
Apr 15, 2005

Hvis vi skal arrangere en opfølger fra sidste års succes, skal vi vel til at påtænke det nu. Måske kan vi få endnu flere med i år.

Er der interesse for et powwow i år, så giv lyd fra dig!

Jørgen


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:46
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Powwow i Danmark Apr 15, 2005

Det lyder godt. Jeg vil gerne deltage. Noget forslag til tidspunkt?

mvh. Marianne


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 21:46
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Godt initiativ! Apr 15, 2005

Jeg vil også meget gerne deltage igen i år - hvis det ikke lige bliver midt i sommerferien!

Forslag: Måske ville det være hyggeligt med lidt mere afslappede og uformelle omgivelser end det efter min mening lidt triste mødelokale i Odense. Da vi nok alligevel ikke bliver så forfærdelig mange (sandsynligvis max. 15-20 personer, vil jeg da tro), vil man også fint kunne mødes på et lidt mere spændende sted.

Her i Tyskland plejer de efterhånden ret berømte og s
... See more
Jeg vil også meget gerne deltage igen i år - hvis det ikke lige bliver midt i sommerferien!

Forslag: Måske ville det være hyggeligt med lidt mere afslappede og uformelle omgivelser end det efter min mening lidt triste mødelokale i Odense. Da vi nok alligevel ikke bliver så forfærdelig mange (sandsynligvis max. 15-20 personer, vil jeg da tro), vil man også fint kunne mødes på et lidt mere spændende sted.

Her i Tyskland plejer de efterhånden ret berømte og stærkt frekventerede powwows som regel at starte på en café eller en restaurant el.lign. (evt. i et separat lokale) - også gerne kombineret med et afslappet rammeprogram, hvis der ikke er for mange formelle punkter på "dagsordenen". Dette kan fx være en travetur gennem byen eller parken eller langs vandet eller bare lidt "hygge-sightseeing" - på den måde cirkulerer man mere og får snakket med flere mennesker, hvilket er en fordel, når der er mange deltagere. Samme effekt opnås selvfølgelig også, hvis der skiftes lokalitet i løbet af dagen/aftenen.

Bare en idé - jeg håber, at der kommer flere forslag! Er der forresten nogen planer mht. tid og sted? Står du for organisationen, Jørgen, eller ville du bare sætte skub i tingene?

God weekend til alle

Susanne
Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:46
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Botanisk have i Århus er dejlig?? Apr 15, 2005

Jeg skulle jo have en overskrift...

Fin ide, Jørgen!
Jeg var i Århus forleden til et møde i fagforeningens lokaler - og tænkte, vi burde samles igen. (Ikke der - det var kun selskabet, der var spændende, ikke lokalerne!)

Jeg kan lide Susannes forslag om en tur - vi får sikkert ikke for meget frisk luft til daglig. Og der er masser af gode steder midt i Århus, hvor vi kunne sætte os ved borde, stole og forfriskninger.

Count me in, lige meget h
... See more
Jeg skulle jo have en overskrift...

Fin ide, Jørgen!
Jeg var i Århus forleden til et møde i fagforeningens lokaler - og tænkte, vi burde samles igen. (Ikke der - det var kun selskabet, der var spændende, ikke lokalerne!)

Jeg kan lide Susannes forslag om en tur - vi får sikkert ikke for meget frisk luft til daglig. Og der er masser af gode steder midt i Århus, hvor vi kunne sætte os ved borde, stole og forfriskninger.

Count me in, lige meget hvor, men helst IKKE 28-29/5 eller sidst i juni for mit vedkommende!



[Edited at 2005-04-15 12:23]
Collapse


 
Marianne Sorensen
Marianne Sorensen  Identity Verified
Denmark
Local time: 21:46
English to Danish
+ ...
Også interesseret Apr 16, 2005

Jeg er også interesseret, blev desværre forhindret sidste år.
Mange hilsner Marianne Sørensen


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 21:46
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tilmeld dig årets powwow! Apr 20, 2005

Der er endnu ikke nogen fast dato, men deltag i "debatten".
Se mere på: http://www.proz.com/powwow/668

Jørgen


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 21:46
English to Danish
+ ...
Håber vi ses Apr 20, 2005

Hej!

Jeg havde ikke set, at Jørgen havde skrevet her, så jeg klikkede på powwows og foreslog én, fordi jeg syntes, det var på tide at gøre noget, hvis det ikke skal blive for sent. Jeg håber, at I melder jer til, Christine og Marianne. Der er ikke noget, der er fastlagt endnu, så I kan give jeres besyv med, med hensyn til tid og sted.

Venlig hilsen
Jeanette


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Powwow igen i år?






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »