Elektronisk ordbog får Word til at crashe
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 02:17
English to Danish
+ ...
Oct 8, 2004

Jeg har længe haft det problem, at MS Word crasher, når jeg lukker Gyldendals store ENG-DAN ordbog (elektronisk).

Der vises følgende fejlmeddelelse:
"Programfejl - WINWORD.exe har genereret fejl og lukkes af Windows. Programmet skal genstartes. Der oprettes en fejllog."

Jeg kontaktede Gyldendal support, men de kunne ikke hjælpe (tsk!).

Jeg bruger Windows 2000 og Office XP.
Kender andre dette problem?

Mvh Jørgen


 
Dinny
Dinny  Identity Verified
Greece
Local time: 03:17
Italian to Danish
+ ...
Det lyder som en "Windows Update 2 for XP"...??? Oct 9, 2004

Har du for nylig opdateret Windows XP fra Microsoft?

 
Sysser Waspe (X)
Sysser Waspe (X)  Identity Verified
Local time: 02:17
Danish to English
+ ...
support.gyldendal.dk Oct 9, 2004

Hej Jørgen

http://www.support.gyldendal.dk

På denne hjemmeside kan du i menuen finde flere forskellige lapper ”patches” til Microsoft WORD. I mit tilfælde måtte jeg i år 2002 downloade “Glwxp” (ca. 1200kb) for at få Windows98/WORD2002 til at arbejde sammen med Den Røde Ordbog.

Hvid du har erfaret problemer med ”æ, ø, å”, er en patch som løser
... See more
Hej Jørgen

http://www.support.gyldendal.dk

På denne hjemmeside kan du i menuen finde flere forskellige lapper ”patches” til Microsoft WORD. I mit tilfælde måtte jeg i år 2002 downloade “Glwxp” (ca. 1200kb) for at få Windows98/WORD2002 til at arbejde sammen med Den Røde Ordbog.

Hvid du har erfaret problemer med ”æ, ø, å”, er en patch som løser dette problem (det gjorde det i hvert fald på min computer).

Håber det hjælper. Mvh Sysser
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Elektronisk ordbog får Word til at crashe






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »