Lost e-mail on transl. job
Thread poster: NetLynx
NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 04:23
English to Danish
+ ...
Sep 12, 2004

Kære alle!

I fredags - den 10. sep. - kom jeg til at slette en e-mail, som jeg troede var en henvisning til et nyt job på ProZ.com, men som må have været direkte stilet til mig (og forhåbentlig andre). Det dreje sig om oversættelse fra engelsk til de skandinaviske sprog og sendt af et hollandsk-klingende navn.

Skulle andre have fået samme mail, vil jeg være glad for at få en kopi. Eller der andre steder her, hvor det er muligt at finde?

Venlig hils
... See more
Kære alle!

I fredags - den 10. sep. - kom jeg til at slette en e-mail, som jeg troede var en henvisning til et nyt job på ProZ.com, men som må have været direkte stilet til mig (og forhåbentlig andre). Det dreje sig om oversættelse fra engelsk til de skandinaviske sprog og sendt af et hollandsk-klingende navn.

Skulle andre have fået samme mail, vil jeg være glad for at få en kopi. Eller der andre steder her, hvor det er muligt at finde?

Venlig hilsen
NetLynx
Collapse


 
pcovs
pcovs
Denmark
Local time: 04:23
English to Danish
Lidt sent godt nok Sep 25, 2004

Jeg fik denne mail fra ProZ d. 10:
http://www.proz.com/job/62093

Afsenderens navn er i hvert fald hollandsk-klingende.


 
NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 04:23
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak for svarene Sep 25, 2004

Jeg er glad for de to svar, jeg har fået. Det viste sig ikke lige at være mit felt, og der var allerede kommet mange bud, så ...

Men tak fordi I svarede.

Venlig hilsen
NetLynx


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Lost e-mail on transl. job






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »