Hjælp til "Display Filter" i Trados Studio 2011
Thread poster: Mette Ravnholt Wenzel
Mette Ravnholt Wenzel
Mette Ravnholt Wenzel
Denmark
Local time: 03:15
English to Danish
Dec 23, 2011

Hej,

Jeg har lige købt og installeret Trados Studio 2011, men har et problem med indstillingerne.
Man burde kunne vælge at aktivere værktøjslinjen "Display Filter" i Editor-visningen (til at filtrere segmenterne med), men jeg får kun vist værktøjslinjen "Standard" som mulighed.
Har andre oplevet dette?
Det kan da ikke passe, at denne mulighed mangler i Freelance-versionen af Studio...

Mvh Mette Wenzel


 
Mette Ravnholt Wenzel
Mette Ravnholt Wenzel
Denmark
Local time: 03:15
English to Danish
TOPIC STARTER
Problemet løst... Dec 25, 2011

Jeg fandt ud af, at man skal have et dokument åbent for at kunne se værktøjslinjerne. Som det fremgår, er jeg ikke vant til Studio - men det går fremad

Mvh Mette Wenzel


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 03:15
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Hej og velkommen til! Dec 26, 2011

Hej Mette

-- og tillykke med, at du løste dit eget problem!

Folk er sikkert lidt optaget lige nu, men normalt ville du nok have fået et svar indenfor to dage - selv om der måske ikke er så voldsom mange, der bruger Studio 2011 endnu.

Godt Nytår, og jeg håber, du får glæde af Proz.com.

Mange hilsner
Christine


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Hjælp til "Display Filter" i Trados Studio 2011






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »