Reference Resources for the Nordic languages
Thread poster: Christian Schoenberg
Christian Schoenberg
Christian Schoenberg  Identity Verified
United States
Local time: 07:13
Danish to English
+ ...
Aug 9, 2011

Hello Everyone,

Just wanted to share this list of reference resources for the Nordic languages we have been working on at the ATA Nordic Division website (http://www.ata-divisions.org/ND/nd_resources.html ) - for suggestions, changes or additions, please feel free to contact me at [email protected].

Hope to see a
... See more
Hello Everyone,

Just wanted to share this list of reference resources for the Nordic languages we have been working on at the ATA Nordic Division website (http://www.ata-divisions.org/ND/nd_resources.html ) - for suggestions, changes or additions, please feel free to contact me at [email protected].

Hope to see as many ATA ND members (and non-members) as possible at the upcoming 52nd Annual ATA Conference (October 26-29, 2011, Marriott Copley Place, Boston, Massachusetts).

Sommerhilsener,

Christian Schoenberg
Administrator, ATA Nordic Division

[Edited at 2011-08-10 12:27 GMT]
Collapse


 
pcovs
pcovs
Denmark
Local time: 13:13
English to Danish
Tusind tak Aug 14, 2011

Der var flere af dem, jeg ikke kendte til - dejligt med en overskuelig oversigt over ressourcerne

 
Pernille Chapman
Pernille Chapman  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 12:13
Member (2004)
English to Danish
+ ...
Flot stykke arbejde! Aug 15, 2011

Også tusind tak fra mig - det er en meget udførlig og alligevel overskuelig liste.

 
Christian Schoenberg
Christian Schoenberg  Identity Verified
United States
Local time: 07:13
Danish to English
+ ...
TOPIC STARTER
Mange tak Aug 16, 2011

Ja tak - jeg mangler stadig at sætte Den Danske Ordbog og ordbogen.com (or andre online ordbøger) osv. på listen - hver gang jeg finder en ny, tænker jeg altid der ikke kan være flere... Hvis I har nogle, som ikke er på listen - og I måske er interesserede i at sælge dem - må I meget gerne sige til

Mvh
Christian

P.S.: I kan også kontakte mi
... See more
Ja tak - jeg mangler stadig at sætte Den Danske Ordbog og ordbogen.com (or andre online ordbøger) osv. på listen - hver gang jeg finder en ny, tænker jeg altid der ikke kan være flere... Hvis I har nogle, som ikke er på listen - og I måske er interesserede i at sælge dem - må I meget gerne sige til

Mvh
Christian

P.S.: I kan også kontakte mig igennem http://www.tollund.com
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Reference Resources for the Nordic languages






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »