Pages in topic:   < [1 2]
Minimumpriser
Thread poster: Jens Lober
Johnny Speiermann
Johnny Speiermann
Denmark
Local time: 06:23
English to Danish
+ ...
God liste, Jørgen May 9, 2011

Det er en god liste, Jørgen.

Selvom det er mange punkter, så er vores største "udgift" helt klart forsinkede projekter.

Hvis et projekt rykker med bare 5 timer, så skal man altså arbejde en time ekstra hver dag i en hel arbejdsuge.


 
farmor
farmor
Local time: 06:23
Danish to English
En time minimum eller gratis for en god kunde, men ... May 14, 2011

Mange gode forslag!

Min minimumspris er en time. Jeg giver gerne en 'freebie' på en snes ord eller lidt mere til en god kunde, men jeg vil ikke spises af med, "Det tager kun 15 minutter/vi betaler kun/det skulle ikke tage så lang tid..." osv. Så kan de selv rode med det. Hvem vil bruge tid på at fakturere for 10,00kr. Ikke mig!

Nanna


 
Post removed: This post was hidden by a moderator or staff member for the following reason: Empty post.
Pages in topic:   < [1 2]


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Minimumpriser






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »