Onlinebackup - erfaringer
Thread poster: Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
Member (2006)
English to Danish
+ ...
Oct 17, 2010

Jeg kan ikke lige finde den gamle tråd om emnet, så jeg vil her kort spørge til jeres erfaringer på området.

Er der nogen af jer, der bruger TDC Webmore Onlinebackup?
Hvis ja, er der tilfredshed med systemet?
De kører et tilbud p.t., og jeg vil skulle betale 149 pr. md. for 50 GB (- 50% rabat de første 6 mdr.). Er det et godt tilbud??

Jeg har i årevis kørt backup selv på en Maxtor-enhed, og den fungerer fint (har for nylig tjekket hos leverandøren
... See more
Jeg kan ikke lige finde den gamle tråd om emnet, så jeg vil her kort spørge til jeres erfaringer på området.

Er der nogen af jer, der bruger TDC Webmore Onlinebackup?
Hvis ja, er der tilfredshed med systemet?
De kører et tilbud p.t., og jeg vil skulle betale 149 pr. md. for 50 GB (- 50% rabat de første 6 mdr.). Er det et godt tilbud??

Jeg har i årevis kørt backup selv på en Maxtor-enhed, og den fungerer fint (har for nylig tjekket hos leverandøren, at den rent faktisk virker). Men det er jo ikke nogen "statsgaranti": For det første tager jeg ikke backup hver dag - langtfra! - for det andet kunne den jo også risikere at afgå ved døden i en ildebrand.

Hører gerne jeres kommentarer

Susanne
Collapse


 
Laura Garcia Mesa
Laura Garcia Mesa  Identity Verified
Argentina
Local time: 11:10
Member (2008)
English to Spanish
+ ...
Online gratis bac-kup Oct 17, 2010

hej! davs Susanne,
jeg bruger www.dropbox.com
og det er fint jeg fa 2 GB Gratis! som er nok til mine behov!
hope this helps!
MVH fra Argentina
Laura


 
NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Der er et andet dansk site Oct 17, 2010

KeepIt.dk, hvor de første 2 GB er gratis. Det er en aflægger af Surftown, der 'hoster' for virksomheder, og som såvidt jeg ved, er et seriøst site.

Venlig hilsen
Erik


 
Laura Garcia Mesa
Laura Garcia Mesa  Identity Verified
Argentina
Local time: 11:10
Member (2008)
English to Spanish
+ ...
I mean back-up! oops! Oct 17, 2010

MVH
Laura


 
Brian Young
Brian Young  Identity Verified
United States
Local time: 07:10
Danish to English
Jungle Disk Oct 17, 2010

Hej Susanne
Jeg bruger Jungle Disk, ca. $2.50 /måned, helt automatisk. Betalingen sker gennem Amazon, og den er betragtet som et totalt sikker opbakning. Første opbakning kan tage op til 20 timer eller mere. Derefter ca 10 minutter eftersom kun filer som er blevet ændret bliver opbakket. Min opbakning sker ved midnat, og jeg behøver ikke at være involveret.


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Oct 18, 2010



[Edited at 2010-10-18 14:29 GMT]


 
Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Memopal Oct 18, 2010

Hej Susanne

Jeg bruger Memopal:http://memopal.com/en/. Det virker udmærket, og man kan også bruge det til at sende store filer med og til at komme i kontakt med indholdet af ens computer, når man befinder sig et andet sted. Men helt billigt er det ikke.

Venlig hilsen
Jeanette


 
Johnny Speiermann
Johnny Speiermann
Denmark
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
F-secure Oct 28, 2010

Prøv evt. at se nærmere på http://www.f-secure.com/da_DK/.

De har ubegrænset backup til 600 pr. år (inkl. moms), så det kan du bruge til både arbejde, billeder, musik og film, som normalt fylder temmelig meget.

F-Secure er ellers kendt for antivirus, så mon ikke de i hvert fald også har styr på sikkerheden?

Jeg har ikke selv prøvet dem, men forventer at sk
... See more
Prøv evt. at se nærmere på http://www.f-secure.com/da_DK/.

De har ubegrænset backup til 600 pr. år (inkl. moms), så det kan du bruge til både arbejde, billeder, musik og film, som normalt fylder temmelig meget.

F-Secure er ellers kendt for antivirus, så mon ikke de i hvert fald også har styr på sikkerheden?

Jeg har ikke selv prøvet dem, men forventer at skifte fra backup på ekstern disk til dem inden så længe.
Collapse


 
NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 16:10
English to Danish
+ ...
Hov, prisen ... Oct 28, 2010

Siden jeg sidst så efter, er prisen ændret, se selv på
https://www.keepit.com/compare

Det må have været et introduktionstilbud ...

Men ellers gælder mine bemærkninger stadig.

Vh
Erik


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 16:10
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Mozy.com Oct 29, 2010

Op til 2 GB er det gratis, over 2 GB koster det 54,45 $ om året. Systemet er særdeles brugervenligt og nemt at opsætte; afhængig af datamængde og forbindelse kan første backup tage op til to uger i døgndrift (!), men i det daglige er systemet hurtigt og nemt at arbejde med (når man en enkelt gang får brug for at "hente noget hjem", ellers kører det helt automatisk).

Held og lykke med det og god weekend til alle!

Susanne


 
Susanne Hemdorff
Susanne Hemdorff  Identity Verified
Denmark
Local time: 16:10
Member (2006)
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Forsinket tak Nov 12, 2010

for alle jeres input

Nu har jeg et fint grundlag for at træffe en beslutning. - Selvom jeg har det lidt svært med valgmuligheder

Susanne


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Onlinebackup - erfaringer






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »