L&H Teknisk Ordbog en/da
Thread poster: Quest4
Quest4
Quest4  Identity Verified
Local time: 09:29
English to Danish
Sep 10, 2010

Hej.

Jeg oversatte en del for et par år siden og fik dertil købt Trados Suite 2007 og L&H Teknisk Ordbog en/da. Er nu gået tilbage til lærergerning, mv. Trados bliver nok hurtigt for gammel og er besværlig at håndtere brugt måske - men den tekniske ordbog ville jeg godt prøve at sælge brugt til fornuftig pris. Det er en enbruger WebWords/PC - cd produceret 3. januar 2008.

Jeg ved slet ikke om det er tilladt med et sådant indhold i indlæggene her (har ikke væ
... See more
Hej.

Jeg oversatte en del for et par år siden og fik dertil købt Trados Suite 2007 og L&H Teknisk Ordbog en/da. Er nu gået tilbage til lærergerning, mv. Trados bliver nok hurtigt for gammel og er besværlig at håndtere brugt måske - men den tekniske ordbog ville jeg godt prøve at sælge brugt til fornuftig pris. Det er en enbruger WebWords/PC - cd produceret 3. januar 2008.

Jeg ved slet ikke om det er tilladt med et sådant indhold i indlæggene her (har ikke været aktiv i flere år på ProZ), men hvis ikke, bliver det nok fjernet - undskyld så.....

Hilsen

Niels Quist

[Edited at 2010-09-10 14:29 GMT]

PS Ordbogen er allerede aftalt afsendt til en køber.

[Edited at 2010-09-10 17:11 GMT]
Collapse


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 09:29
Member (2002)
English to Danish
+ ...
ordbog en/da Sep 10, 2010

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig på min mail. Jeg vil være interesseret i at høre, hvor stor ordbogen er, og hvad du har tænkt dig, du skal have for den.

mvh. Marianne


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


L&H Teknisk Ordbog en/da






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »